حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی پلدختر خبرداد:

آتش‌سوزی مزارع گندم در پلدختر

آتش‌سوزی مزارع گندم در پلدختر

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پلدختر گفت: مزارع گندم و جو در پلدختر دچار حریق شد که اکیپ‌های آتش‌نشانی به این مناطق اعزام شدند.

علی حسین جودکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، از آتش‌سوزی مزارع گندم در مناطق واشیان و گُل‌گُل بخش مرکزی این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: مزارع گندم و جو در مناطق واشیان و گل‌گل دچار حریق شد که اکیپ‌های آتش‌نشانی به این مناطق اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش‌سوزی منطقه واشیان با حضور به موقع دو اکیپ آتش‌نشانی و نیروهای مردمی مهار شد، افزود: خسارت زیادی به مزارع واشیان وارد نشده و از سرایت آتش به سایر مزارع جلوگیری شد.

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی پلدختر عنوان کرد: یک مزرعه گندم در منطقه گل‌گل بر اثر جوشکاری شرکت خطوط لوله گاز دچار آتش‌سوزی شد که اکیپ‌های آتش‌نشانی به موقع به منطقه حریق اعزام شدند ولی به سبب بسته شدن راه ارتباطی توسط یک دستگاه لودر امکان اطفای حریق وجود نداشت و یک هکتار گندم به خاکستر تبدیل شد.

وی با اشاره به حریق یک باغ در منطقه بابازید، بیان کرد: یک باغ انجیر در منطقه بابازید دچار آتش‌سوزی شده که بعد از اعلام به آتش‌نشانی اکیپ‌های ما به این منطقه اعزام شدند و آتش را مهار کردند ولی خسارت زیادی به درختان انجیر و لوله‌های کشاورزی وارد شده است.

جودکی گفت: با توجه به گرمای هوا و اینکه هنوز مزارع برداشت نشده از آتش‌زدن کاه و کلش مزارع خودداری کنند چون به سبب وزش باد آتش‌سوزی به مزارع برداشت نشده سرایت پیدا می‌کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از