حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی لرستان اعلام کرد:

آخرین خبرها از مصدومان چهارشنبه‌سوری در لرستان

آخرین خبرها از مصدومان چهارشنبه‌سوری در لرستان

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی لرستان گفت: تاکنون ۷۵ نفر در لرستان بر اثر انفجار مواد محترقه دچار آسیب شده‌اند که از این تعداد ۶۰ مورد مرد و ۱۵ مورد زن بوده‌اند.

محسن آدینه‌وند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، در رابطه با آخرین آمار حوادث چهارشنبه‌سوری در لرستان اظهار داشت: از ابتدای اسفند ماه تاکنون ۷۵ نفر در استان لرستان بر اثر انفجار مواد محترقه دچار آسیب شده‌اند که از این تعداد ۶۰ مورد مرد و ۱۵ مورد زن بوده‌اند.

وی افزود: از ۷۵ نفر مذکور ۱۲ نفر از ناحیه چشم دچار آسیب سطحی شدند، یک نفر قطع عضو، ۳۰ نفر دچار سوختگی درجه یک، ۱۱ نفر دچار سوختگی درجه دو و سه نفر دچار سوختگی درجه سه شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی لرستان عنوان کرد: از مجموع مصدومان حادثه چهارشنبه سوری یک نفر ۶ سال، ۳۳ نفر در رده سنی ۶ تا ۱۸ سال، ۱۸ نفر در رده سنی ۱۸ تا ۲۹ سال، ۲۰ نفر در رده سنی ۲۹ تا ۶۰ سال و سه نفر بالای ۶۰ سال بودند.

وی بیان کرد: از ۷۵ آسیب دیده، ۱۶ نفر مربوط به خرم‌آباد، ۲۱ نفر مربوط به بروجرد، پنج مورد مربوط به ازنا، ۱۳ مورد مربوط به الیگودرز، چهار مورد مربوط به دلفان، دو مورد مربوط به کوهدشت، ۱۳ مورد مربوط به دورود و یک نفر مربوط به رومشکان بود.

آدینه‌وند با بیان اینکه از ۷۵ نفر، ۷۰ مورد در شب چهارشنبه‌سوری دچار حادثه شدند گفت: صبح روز گذشته یک نفر در شهرستان بروجرد بر اثر انفجار مواد محترقه فوت کرد.

وی تصریح کرد: آمار مصدومان چهارشنبه‌سوری لرستان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته که ۹۶ مورد بوده، کاهش داشته است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از