حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
مدیرکل راهداری لرستان خبر داد:

آمادگی کامل راهداری برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی

آمادگی کامل راهداری برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای لرستان گفت: ۴۰۰ نیروی راهداری لرستان برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی آمادگی کامل دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، مرتضی شیروانی صبح امروز در حاشیه رزمایش ترافیکی- انتظامی طرح نوروزی لرستان که با حضور جمعی از مسئولان در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد اظهارداشت: به منظور انسجام و هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های امدادی و پلیس‌راه جهت کنترل ترددها در ایام نوروز و پیشگیری از سوانح جاده‌ای این رزمایش برگزار شد.

وی به آمادگی و فعالیت ۴۰۰ نیروی راهدار در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: ۲۸۰ دستگاه ماشین‌آلات، ۱۶ مجتمع خدمات رفاهی و همچنین پایگاه‌های راهداری در ایام نوروز به صورت شبانه‌روزی آمادگی خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی را دارند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای لرستان به لزوم مدیریت سفرهای نوروزی توسط هم‌وطنان تاکید کرد و گفت: در طول سفر رانندگان در مجتمع‌های خدماتی رفاهی و راهدارخانه‌ها استراحت کافی داشته باشند تا سفر ایمن و بدون حادثه‌ای برای خود، خانواده و سایر کاربران جاده‌ای رقم بزنند.

وی بیان کرد: سامانه ۱۴۱ به صورت شبانه‌روزی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب وهوایی، انسداد و رخدادهای جاده‌ای و همچنین شکایات مردمی، انتقادات و پیشنهادت در خدمت هموطنان است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از