حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرماندار کوهدشت مطرح کرد:

آمار مطلوب ارائه تسهیلات دولت سیزدهم در کوهدشت

آمار مطلوب ارائه تسهیلات دولت سیزدهم در کوهدشت

فرماندار کوهدشت گفت: امروز آمار قابل قبولی در زمینهٔ تسهیلات در زمینه‌های مختلف وجود دارد، تقدیر و تشکر ویژه‌ای را از بانک‌ها داریم.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، محمد مرادی کفراج صبح امروز در جلسه شورای اشتغال کوهدشت، ضمن بزرگداشت و یاد و خاطره شهید آیت‌الله رئیسی (ره)، اظهار داشت: ان‌شاءالله در انتخابات پیشرو، با انتخاب اصلح‌ترین و نزدیک‌ترین فرد به شهید عزیز، گامی در جبران نبود ایشان برای خدمت‌رسانی به مرم عزیز و سیاست‌های کلام نظام مقدس جمهوری اسلامی اتفاق بیفتد.

وی افزود: امروز آمار قابل قبولی در زمینهٔ تسهیلات در زمینه‌های مختلف وجود دارد، تقدیر و تشکر ویژه‌ای را از بانک‌ها داریم، امیدواریم با همین نیت و پشتوانه کاری که دارند بحث اشتغال را در سال جاری پیگیری کنیم که اتفاقات خوبی برای مردم شهرستان رقم بخورد.

فرماندار کوهدشت عنوان کرد: لرستان، توسط رئیس‌جمهور شهید جز چهار استان زاگرس نشین انتخاب شد به این شکل که طرحی برای پیشرفت این استان‌ها برنامه‌ریزی کردند و ابلاغ نمودند کارگروهی با حضور معاونت اجرایی رئیس‌جمهور ایجاد شد که بحث اشتغال و برخی موارد دیگر برطرف شود.

وی با اشاره به ضرورت توانایی جذب منابع و اعتبارات توسط بانک‌ها در زمینه پروژه‌های کلان، تصریح کرد: پیشنهاد‌های خود را بر اساس کارگروه معاونت اجرایی، در راستای کاهش آمار فلاکت، رفع بیکاری و افزایش اشتغال در شهرستان را ارائه دهید.

مرادی کفراج با اشاره به لزوم ارائه عملکرد بانک‌ها و ادارات به مردم در زمینه اشتغال‌زایی، گفت: بانک‌ها اطلاعات و آمار مقایسه‌ای خود را در زمینه پرداخت‌های حوزه اشتغال، فرزند آوری و ... را به تفکیک گزارش داده شود و که این عملکرد توسط نماینده بانک‌ها در این برنامه سه‌شنبه‌های خبر، اطلاع‌رسانی شود.

فرماندار کوهدشت بیان کرد: در زمینه نهضت ملی مسکن، پرداخت وام ها را توسط بانکها در دستور کار قرار گیرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از