حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
به مناسبت هفتم شهدای خدمت انجام گرفت؛

اجتماع بزرگ و سوگواری بانوان پلدختری

اجتماع بزرگ و سوگواری بانوان پلدختری

اجتماع بزرگ بانوان پلدختری به مناسبت هفتم شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، گردهمایی بزرگ بانوان پلدختری همزمان با شب هفتم شهدای خدمت در حسینیه ثارالله (ع) شهر پلدختر برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی امام جمعه پلدختر با بیان اینکه جهانیان بزرگی ملت ایران و رئیس جمهور شهیدشان را دیدند اظهار داشت: رسانه‌ها و دشمنان نتوانستند ببینید و اعلام کنند که ملت ایران در تشییع رئیس جمهور شهیدش چه کردند.

وی با بیان اینکه ملت ایران از کوچک تا بزرگ در تشییع پیکر شهید رئیسی و همراهانش شرکت کردند که نشان‌دهنده بُعد عزتمندانه شخصیت شهید رئیسی و یارانش است افزود: عشق و علاقه شهید رئیسی خدمت به ملت ایران بود و این کار را در دو سال و ۱۰ ماه از رئیس جمهوری‌اش انجام داد.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه شهید رئیسی را مثل شهید سلیمانی زمانی شناختیم که در میان ما نبود، عنوان کرد: امروز زوایای مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، عبادی و تقوای دکتر رئیسی برای ما مشخص شد.

وی با اشاره به اینکه شهید رئیسی خستگی‌ناپذیر بود، مزد زحماتش را گرفت و در جوار شاه خراسان آرام گرفت گفت: باید شخصیت دکتر رئیسی را شناخت و راه وی را ادامه دارد.

موسوی تصریح کرد: در موقع اغتشاشات رئیس جمهور موضع محکمی را گرفت و اعلام کرد آنهایی که شعار زن، زندگی آزادی سر می‌دهند فریب خوردگانی هستند که مثل خوره به جان ملت ایران افتادند و به دنبال ضربه زدن به دولت انقلابی بودند.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی مرد کار و مصداق بارز خدمت و جهاد بود و در مدت کوتاه دولتش به ایران و ایرانی عزت داد تصریح کرد: شهید رئیسی در مقابل ناملایمات ایستاد و خم به ابرو نیاورد.

امام جمعه پلدختر به دستاوردهای دولت اشاره و خاطر نشان کرد: در اوایل دولت روزانه ۷۰۰ نفر از عزیزان ما به سبب کرونا از دنیا می‌رفتند که این آمار با تلاش دولت انقلابی صفر شد چون دولت واکسن را مدیریت کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان و استکبار جهانی در دولت‌های گذشته بارها اعلام کردند که همه گزینه‌ها روی میز است ولی در دوره دولت رئیسی هیچ دولتی جرات این حرف را نداشت افزود: دولت رئیسی توانست نرخ بیکاری و تورم را پایین آورد و نرخ تورم را مهار کرد و ما به عینه تلاش‌های این دولت را دیده‌ایم.

موسوی با اشاره به اینکه ما در آستانه یک انقلاب دیگر در ایران هستیم عنوان کرد: وقتی شهید رجایی به درجه رفیع شهادت می‌رسد مردم ایران به میدان آمدند و یک گزینه‌ای را انتخاب کردند که نبود شهید رجایی به طور کامل پر کرد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر ماه اظهار داشت: باید از جنس شهید رئیسی و برای تکمیل کردن زحمات وی همه ما بهترین و شایسته‌ترین را انتخاب کنیم.

امام جمعه پلدختر با اشاره به اینکه باید با بصیرت در راهی که شهدا و ولایت برای ما ترسیم کردند گام برداریم افزود: خیمه‌گاه ما رهبری معظم انقلاب هستند که باید گوش به فرمان وی این راه استمرار داشته تا به دست صاحب اصلی‌اش حضرت مهدی (عج)‌ برسد.

اجتماع بزرگ و سوگواری بانوان پلدختری
اجتماع بزرگ و سوگواری بانوان پلدختری
اجتماع بزرگ و سوگواری بانوان پلدختری
اجتماع بزرگ و سوگواری بانوان پلدختری

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از