حالت تاریک
  • شنبه, 1403/02/15 شمسی | 2024/05/04 میلادی
مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان مطرح کرد:

اختصاص ۵ میلیارد تومان برای تجهیزات مشاغل خانگی

اختصاص ۵ میلیارد تومان برای تجهیزات مشاغل خانگی

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: ۵ میلیارد تومان تسهیلات برای تهیه تجهیزات مشاغل خانگی به بانوان سرپرست خانوار اختصاص یافت.

فریبا ولی‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقدامات در راستای حمایت از زنان سرپرست خانوار، فراهم کردن شرایط برای ایجاد مشاغل خانگی و توانمندسازی این بانوان است که هرساله مبالغی تسهیلات در این زمینه هزینه می‌شود.

وی افزود: در همین راستا مبلغ ۵ میلیارد تومان تسهیلات با هدف تهیه تجهیزات مشاغل خانگی برای استان لرستان اختصاص یافته که در حال حاضر بانوانی که نیازمند تهیه این تجهیزات هستند، شناسایی شده‌اند.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان تصریح کرد: بانوانی که مشمول دریافت این تسهیلات برای تهیه تجهیزات می‌شوند باید کمتر از ۵۰ سال سن داشته باشند، جزء دهک‌های یک تا پنج بوده، تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نباشند و اولویت با بانوانی است که دارای فرزند دانش‌آموز و دانشجو هستند.

ولی‌پور بیان کرد: پیگیری و رایزنی‌ها با بانک در حال انجام است که بعد از شناسایی این بانوان، تسهیلات در اختیار آن‌ها قرار گیرد تا بتوانند تجهیزات مورد نیاز را برای شغل خود خریداری نمایند.

وی گفت: این اقدام، گامی در راستای کمک به زنان سرپرست خانوار است که بعد از طی شدن مراحل لازم، تسهیلات در اختیار بانوان قرار می‌گیرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از