حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
مسئول پژوهش‌سراهای لرستان مطرح کرد:

اختصاص ۷ میلیارد تومان برای تجهیز پژوهش‌سراهای لرستان

اختصاص ۷ میلیارد تومان برای تجهیز پژوهش‌سراهای لرستان

مسئول پژوهش‌سراهای لرستان گفت: ۷ میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات پژوهش‌سراهای لرستان اختصاص یافت.

مهدی امیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» اظهارداشت: در راستای افزایش تجهیزات در پژوهش‌سراها، بیش از ۷ میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات اختصاص یافت که این میزان تجهیزات در اختیار پژوهش‌سراها قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره علمی پژوهشی، افزود: برای این دوره از جشنواره ۴۶ هزار دانش‌آموز در قالب ۱۲ رشته و ۸۳ گرایش ثبت‌نام کردند که تعداد ثبت‌نام دانش‌آموزان نسبت به سال گذشته که ۷ هزار دانش‌آموز بوده، افزایش یافته است.

مسئول پژوهش‌سراهای لرستان تصریح کرد: در این دوره از جشنواره، دانش‌آموزان پس از حضور در مسابقات منطقه‌ای، در مسابقات استانی و کشوری شرکت خواهند کرد که دانش‌آموزان پایه چهارم تا دبیرستان در این جشنواره حضور دارند.

امیری یادآور شد: دانش‌آموزانی که در این دوره از جشنواره بتوانند حائز رتبه‌های برتر شوند، برای آن‌ها کارنامه پژوهشی صادر می‌شود که به عنوان یک امتیاز است.

وی از افتتاح دومین پژوهش‌سرای دانش‌آموزی در خرم‌آباد خبر داد و گفت: این مرکز آماده افتتاح است که به عنوان دومین پژوهش‌سرای خرم‌آباد افتتاح و در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

مسئول پژوهش‌سراهای لرستان یادآور شد: برای ایام تابستان دانش‌آموزان نیز برنامه‌ریزی شده که افراد علاقمند می‌توانند با مراجعه به پژوهش‌سراهای استان، طبق علاقه و استعداد خود در در رشته مورد نظر شرکت کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از