حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
امام جمعه بروجرد:

اخلاص شهید رئیسی سبب محبوبیتش شد

اخلاص شهید رئیسی سبب محبوبیتش شد

امام جمعه بروجرد گفت: اخلاص شهید رئیسی سبب محبوبیت ایشان شد و هدفش خدایی بود که در همین مسیر هم به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی ظهر امروز در مراسم عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی که در مصلی نمازجمعه بروجرد برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت سیدالشهدای خدمت و همراهان ایشان، اظهار داشت: رئیس‌جمهور داری ویژگی‌های زیادی بودند و آنچه وی را محبوب کرد، اخلاص ایشان بود و هدفش خدا بود که در همین مسیر هم به شهادت رسید.

وی افزود: شهید آیت‌الله رئیسی پرتلاش و دلسوز مردم بود و شبانه‌روز برای خدمت به مردم تلاش می‌کرد و همیشه دغدغه اقشار ضعیف جامعه را داشتند و برای حل مشکلات آن‌ها همه تلاش خود را به کار گرفت.

امام جمعه بروجرد ساده زیستی، ولایت‌مداری و شجاعت را از دیگر ویژگی‌های ایشان برشمرد و گفت: همه این ویژگی‌ها سبب شد تا به عنوان رئیس‌جمهور محبوب در بین مردم شناخته شود.

حسینی بیان کرد: نبود شهید آیت‌الله رئیسی خلاء است اما به فرموده مقام معظم رهبری خللی در اجرای برنامه‌های کشور ایجاد نمی‌شود و به برکت ولایت قوی، انقلاب استمرار دارد.

وی یادآورشد: شهادت سردار سلیمانی، شهادت دیگر شخصیت‌ها و عزیزان زیادی را در کشور شاهد بودیم ولی انقلاب وابسته به شخص نیست بلکه در مسیر طراحی شده و ترسیم شده به مسیر خود ادامه می‌دهد.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: امروز همه وظیفه داریم راه شهدا را ادامه دهیم لذا محکم ایستاده‌ایم و برای پیشبرد اهداف کشور در مسیر انقلاب حضور داریم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از