حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
اخلاق اسلامی در جامعه ترویج بیشتری یابد
امام جمعه بروجرد:

اخلاق اسلامی در جامعه ترویج بیشتری یابد

امام جمعه بروجرد گفت: باید تلاش کرد تا اخلاق اسلامی در جامعه ترویج بیشتری یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی ظهر امروز در همایش معتمدین محله‌محور و صلح‌یاران غرب کشور که در سالن دکتر زرینکوب اداره ارشاد بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: تقویت فرهنگ صلح و سازش در جامعه بسیار ضروری است و این مهم در روایات هم بسیار سفارش شده است.

وی افزود: باید تلاش کرد تا اخلاق اسلامی در جامعه ترویج بیشتری داشته باشد چرا که این مهم سبب آرامش در جامعه می‌شود و افراد، محترمانه با هم صحبت خواهند کرد لذا باید به مسئله گذشت بیشتر توجه نمود.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: صبر در زندگی، امری ضروری است که همه آحاد جامعه باید به این مهم توجه داشته باشد و با صبر و گذشت می‌توان حلاوت زندگی را چشید.

در ادامه مسلم مرادی فرماندار بروجرد گفت: متاسفانه برخی از جرائم سبب اختلاف بین افراد و یا بین دو طایفه می‌شود از همین رو باید تلاش کرد تا در گام اول از بروز چنین جرائمی پیشگیری کرد.

وی افزود: بزرگان در هر شهر و روستایی نقش مهمی را عهده‌دار هستند از همین رو باید تلاش کنند تا از انجام برخی از رسومات مانند تیراندازی در عروسی که رسمی غلط است، جلوگیری کنند و اگر مشکلی رخ می‌دهد باز هم با استفاده از پادرمیانی همین بزرگان می‌توان مشکلات را برطرف کرد.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: امروزه برخی از اختلافات در روستاها بر سر موضوع آب است که باید ابعاد این مسئله نیز بررسی شود که چنین مسئله‌ای منجر به اختلاف نشود.

مرادی بیان کرد: نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت نقش مهمی دارد و با همکاری مردم می‌تواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از