حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/11 شمسی | 2024/09/01 میلادی
امام جمعه موقت خرم‌آباد:

اجتماع بزرگ اربعین قدرت مکتب اهل‌بیت(ع) است

اجتماع بزرگ اربعین قدرت مکتب اهل‌بیت(ع) است

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: اجتماع بزرگ چند میلیونی زائران اربعین، قدرت مکتب اهل‌بیت(ع) است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهروز شمسی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد با اشاره به هفته دولت، اظهار داشت: مسئولان فرصت خدمت به مردم را غنیمت بشمارند که خدمت به مردم بالاترین عبادت است و مسئولان باید خود را خادمان مردم بدانند.

وی با اشاره به راهپیمایی اربعین، افزود: اربعین نمایش وحدت و انسجام جهان اسلام است و در دنیا تجمع انسانی با این عظمت نداریم، هیچ مکتبی توان جمع کردن مردم را ندارد که زائران در گرما و سرما کنار هم جمع می‌شوند و خادمانی هم در این حرکت مشغول خدمت به مردم هستند البته مردم عراق با همه توان به زائران خدمات ارائه می‌دهند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد عنوان کرد: اجتماع اربعین قدرت مکتب اهل‌بیت(ع) است و مردم دنیا با این مکتب آشنا می‌شوند و روزی که همه مردم این مکتب را بشناسند، امام زمان(عج) در هنگام ظهور، با امام حسین(ع) خود را معرفی می‌کند و امروز از هر جای عالم به کربلا می‌روند و این زمینه‌ساز ظهور است.

شمسی‌فر با اشاره به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، بیان کرد: این شهدا نامشان در تاریخ انقلاب می‌درخشد و مسئولان باید از عزیزان که در مسیر خدمت به شهادت رسیدند، درس بگیرند، همچنین شهید رئیسی به گونه‌ای خدمت کرد که تشییع باشکوهی برگزار گردید و آنچه سبب محبوبیت در بین مردم می‌شود، اخلاص در عمل است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از