حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس اداره بازرگانی صمت لرستان:

ارزش کالاهای صادراتی از لرستان ۷۵درصد رشد داشت

ارزش کالاهای صادراتی از لرستان ۷۵درصد رشد داشت

رئیس اداره بازرگانی صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: در سال جاری، ارزش کالاهای صادراتی از لرستان به بازارهای جهانی ۷۵درصد رشد داشته است.

محمد طولابی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به صادرات کالا از لرستان، اظهارداشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳ هزار و ۸۱۲ تُن انواع کالاهای بخش صنعت استان به ارزش ۳ میلیون و ۴۰۵ هزار دلار از طریق گمرکات اجرایی کشور به بازارهای جهانی صادر شد.

وی افزود: این میزان کالا شامل انواعی از کالاهای صنعت بود که با توجه به مقایسه آمار و ارقام صادراتی با مدت مشابه سال نشان از روند رو به رشدی دارد به طوری که سال گذشته ۶ هزار و ۳۹۲ تن انواع کالاهای صنعتی به ارزش یک میلیون و ۹۴۳ هزار دلار صادر شده بود.

رئیس اداره بازرگانی صنعت، معدن و تجارت لرستان تصریح کرد: در سال جاری با تدابیری که اندیشیده شده و اقداماتی که در دستور کار قرار گرفت، میزان صادرات کالای صنعتی از لرستان از نظر رشد ارزشی بیش از ۷۵ درصدی افزایش داشته است.

طولابی گفت: محصولات صادراتی لرستان به بیش از ۲۹ کشور جهان صادر می‌شود که شامل مواد صنعتی، معدنی، پتروشیمی، کشاورزی و صنایع غذایی است.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از