حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
رئیس دانشگاه لرستان:

فرد اصلح نگاهش به ظرفیت‌های داخل است

فرد اصلح نگاهش به ظرفیت‌های داخل است

رئیس دانشگاه لرستان گفت: فرد اصلح در انتخابات کسی است که نگاه به داخل و ظرفیت‌های ملی دارد و با تکیه بر نیروهای داخلی پیشرفت وطن را رقم را بزند که این راه شهید سلیمانی و شهید رئیسی است.

علی نظری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات، اظهار داشت: انتخابات برای نظام جمهوری اسلامی ایران مظهر و نماد قدرت نرم است، همان قدرت نرمی که می‌تواند جوابگوی جبهه نرم شود لذا حضور در انتخابات و رای تک‌تک ملت ایران در حقیقت پیام مهمی خطاب به دشمنان این سرزمین است.

وی افزود: دشمنان این مرز و بوم کسانی هستند که هیچگاه خیر‌خواه ملت ایران نبوده و آرزو دارند ملت ایران در انتخابات و در پای صندوق‌های رای حضور نداشته باشند اما بدانند که این آرزوی خود را به گور خواهند بُرد چرا که مردم ایران در هر شرایط و سطحی نشان دادند که در صحنه حضور دارند و پایبند به نظام و ارزش‌ها هستند.

رئیس دانشگاه لرستان تصریح کرد: هر یک از رای‌هایی که در روز انتخابات به صندوق انداخته می‌شود، پیامی برای ناامید کردن دشمنان دارد و همچنین پیامی است برای امیدوار کردن دولتمردان و حاکمیت برای اینکه راه آبادانی و ساماندهی امورات کشور را در پیش گیرند، راهی که شهدا ما برای ما ترسیم کردند و همان راهی که شهید آیت‌الله رئیسی برای ما هموار ساخت.

نظری عنوان کرد: پس هم حضور و هم رای ما در انتخابات دور دوم بسیار مهم است و نوع انتخاب هم مهم است لذا انتخاب یعنی تعیین رویکردها و اینکه چه رویکردی را انتخاب کنیم، یک رویکرد نگاه به داخل و ظرفیت‌های ملی دارد که با تکیه بر نیروهای داخلی پیشرفت وطن رقم زده شود که این راه شهید سلیمانی و شهید رئیسی است.

وی بیان کرد: یک نگاه هم این است که اعتقاد بر این باشد که به وسیله بیگانگان می‌توانیم رشد کنیم، نگاهی که چشم انتظار لبخند دشمن باشد و نگاهی که به دنبال این است که ما کارشناسان را از بیرون وارد کنیم تا مسائل ما را حل و فصل کند، حتی آب خوردن هم منوط به لبخند و اخم دشمن باشد لذا باید تحلیل کنیم کدام نگاه نزدیک‌تر به حکم عقل و خرد است و می‌تواند مسائل را حل کند.

رئیس دانشگاه لرستان یادآورشد: باید تحقیق کرد که برای یک انتخاب اصلح کدام نگاه به محور مقاومت کمک می‌کند و قدرت را در چشم جهانیان بیشتر می‌کند و کدام نگاه عزت‌بخش و هویت‌بخش است.

نظری با بیان اینکه نوع انتخاب مهم است، گفت: اصلح کسی است که رویکردش به درون کشور باشد و تکیه‌گاهش مردم، ایمان و جوانان این سرزمین باشد پس در انتخابات دور دوم باید هم حضور پرشور داشته باشیم و هم اینکه انتخاب اصلح داشته باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از