حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
امام جمعه بروجرد:

اعتراض دانشجویان کشورها نشان از بیداری ملت‌هاست

اعتراض دانشجویان کشورها نشان از بیداری ملت‌هاست

امام جمعه بروجرد گفت: اعتراضات دانشجویان کشورهای دنیا در حمایت از فلسطین نشان از بیداری ملت‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بروجرد با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: امام راحل عالم ربانی بود که توانست قیام نماید و برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران گام‌های مهمی برداشت که در این راه با شجاعت و صلابت حرکت کرد و با اخلاص و تقوای الهی توانست اقدامات قابل توجهی انجام دهد.

وی افزود: بعد از رحلت امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران انتخاب شد که در طول این سال‌ها توانسته روز به روز بر اقتدار کشور بیفزاید و امروز شاهد اقتدار و سربلندی کشور هستیم.

امام جمعه بروجرد با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: بعد از شهادت شهید آیت‌الله رئیسی همه مردم داغدار و عزادار شدند اما رهبری فرمودند خللی رخ نخواهد داد و طبق قوانین، انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه برگزار خواهد شد لذا باید توجه کنیم فردی انتخاب شود که ولایتمدار، دشمن شناس و مردمی باشد تا در جهت خدمت به مردم بتواند تلاش نماید.

امام جمعه بروجرد با اشاره به تقدیر رهبری از دانشجویان حامی فلسطین و غزه، تصریح کرد: رهبری فرمودند این دانشجویان بخشی از جبهه مقاومت هستند که در دنیا علیه ظلم برخاسته و این اعتراضات دانشجویان کشورهای دیگر گویای این است که همه ملت‌ها بیدار شده و علیه جنایات رژیم‌صهیونیستی قیام کردند.

حسینی بیان کرد: امروز رژیم‌صهیونیستی در دنیا رسوا شده و روز به روز نفرت مردم دنیا از این رژیم بیشتر می‌شود و به زودی نابود خواهند شد.

وی حفاظت از محیط‌زیست را ضروری برشمرد و افزود: محیط زیست در حال حاضر امانتی است که باید قدر آن را بدانیم و در حفاظت از آن تلاش کنیم تا به دست آیندگان برسد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از