حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
رئیس هیات نظارت بر انتخابات لرستان مطرح کرد:

اعتقاد مردم به ولایت عامل استمرار انقلاب

اعتقاد مردم به ولایت عامل استمرار انقلاب

رئیس هیات نظارت بر انتخابات لرستان با اشاره به اینکه اعتقاد و التزام مردم به امامت و ولایت از عوامل پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی است گفت: رمز اقتدار، تداوم، استمرار انقلاب و نظام اسلامی ایمان به خداست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، تیمور سپهوند عصر امروز در یادواره شهدای شهر سراب حمام پلدختر ضمن گرامیداشت یاد شهداء اظهار داشت: شهید درویشعلی شکارچی از شهدای شهر سراب حمام از شهدای شاخص استان و فرماندهان میدان جهاد و شهادت بود که رزم و نبرد این شهید بزرگوار با دشمن بعثی شنیدنی و دیدنی بود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره‌های شهداء از جمله اقدامات ارزشمند است افزود: حیات و ممات ما وابسته به شهداست و باید یاد و خاطره این عزیزان گرامی داشته شود.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات لرستان با بیان اینکه پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران روی سه اصل بود، عنوان کرد: اگر ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد با اتکا و متصل بودن به سه اصل ایمان به خدا، اعتقاد و التزام به امامت و ولایت و وجود ملت شهادت‌طلب و مخلص بوده است.

وی بیان کرد: رمز اقتدار، تداوم، استمرار انقلاب و نظام اسلامی ایمان به خداست که این عامل سبب شد جوانان برای پایداری از انقلاب پای کار بیایند و در این راه جانفشانی کرده و به شهادت برسند.

سپهوند با اشاره به اینکه دشمن ایمان ملت ایران را هدف قرار داده است گفت: امروز جهان استکبار به دنبال این است که ایمان به خدا را در دل، روح و جسم ملت ایران تضعیف و کوچک کند و در این راه دشمنان با ده‌ها رسانه صوتی، تصویری و ماهواره فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: شهدای شهر سراب حمام با ایمان به خدا به جبهه رفته و با همان ایمان به خدا در خون خود غلتیدند و به شهادت رسیدند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات لرستان با اشاره به اینکه اعتقاد و التزام مردم به امامت و ولایت از عوامل پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی است خاطر نشان کرد: انقلاب‌های بسیاری در جهان اتفاق افتاده و برخی هم پیروز شد اما نتیجه نداده است.

وی با بیان اینکه مردم شهادت طلب ایران همه چیزش را برای حفظ انقلاب و اسلام داده و آماده جانفشانی برای حفظ و نگهداری آن هستند عنوان کرد: شهداء به سه عامل ایمان به خدا، التزام عملی به امامت، ولایت و شهادت‌طلبی معتقد بودند.

سپهوند با اشاره به شجاعت شهید شکارچی  افزود: هیچ‌گاه خودنمایی را در وجود شهید شکارچی مشاهده نکردیم رفتار، سکنات و عمل این شهید خالصانه و عشق و ارادت وی به امام خمینی(ره) و روحانیت سرشار بود. 

وی با اشاره به اینکه اخلاص، ایمان به خدا، جهاد فی سبیل‌الله از جمله ویژگی‌های بارز شهداء بود گفت: شهدای ما اگر در زمان امام حسین (ع) بودند یقیناً در رکاب حضرت قرار می‌گرفتند و به شهادت می‌رسیدند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات لرستان با بیان اینکه شهداء ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند تصریح کرد: باید قدردان شهداء بود و یاد این عزیزان گرامی داشته شود چون ما مدیون شهداء هستیم، شهداء نظاره‌گر اعمال ما هستند و ما باید ادامه‌دهنده راه آنان باشیم و در مسیر شهدا قدم برداریم.

وی خاطر نشان کرد: باید خانواده‌های شهداء را تکریم و احترام کرد و باید قدردان آنان باشیم چون به گردن همه ما حق دارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از