حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
مسئول موسسه خدمات درمانی بسیجیان لرستان مطرح کرد:

اعزام تیم‌های بهداشتی درمانی سپاه به مناطق کم‌برخوردار

اعزام تیم‌های بهداشتی درمانی سپاه به مناطق کم‌برخوردار

مسئول موسسه خدمات درمانی بسیجیان لرستان گفت: تیم‌های بهداشتی درمانی سپاه به‌مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) و آغاز هفته دفاع مقدس به مناطق کم‌برخوردار خرم‌آباد اعزام شدند.

منصور جمشیدوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: به‌مناسبت ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و همچنین آغاز هفته دفاع مقدس، در راستای طرح یاسر و جهاد سلامت موسسه خدمات درمانی بسیجیان اقدام به برگزاری اردوی جهادی در مسجد جعفر صادق (ع) در منطقه کم‌برخوردار اسدآبادی خرم‌آباد کرد.

وی افزود: اکیپ اعزامی شامل پزشک عمومی، دندانپزشک، دستیار دندانپزشک، ماما، پرستار و روانشناس بود که با وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه اعزام شدند.

مسئول موسسه خدمات درمانی بسیجیان لرستان بابیان اینکه در این اعزام بیش از ۳۰۰ نفر در بخش‌های درمانی، دندانپزشکی، مامایی، پرستاری و بهداشتی ارائه خدمت کردند عنوان کرد: خدماتی که در این اعزام ارائه شد شامل ویزیت، معاینه، دندانپزشکی، مشاوره، تست قندخون و فشارخون و آموزش بهداشت به اهالی منطقه بود.

جمشیدوند با اشاره به خدمات درمانی و دندانپزشکی در این اعزام عنوان کرد: علاوه بر خدمات پزشکی و دندانپزشکی، خدمات مشاوره‌ای ناباروری و شناسایی افراد و ارجاع به موسسه خدمات درمانی بسیجیان لرستان جهت انجام سیر مراحل ناباروری نیز انجام گرفت.

وی گفت: افرادی که در این اعزام نیاز به تخصص درمانی، دندانپزشکی و ناباروری داشتند به مراکز بهداشتی و درمانگاه ولایت بسیجیان استان ارجاع داده شدند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از