حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
سرپرست فرمانداری پلدختر خبرداد:

اعزام بالگرد سپاه برای اطفاء حریق جنگل‌های پلدختر

اعزام بالگرد سپاه برای اطفاء حریق جنگل‌های پلدختر

سرپرست فرمانداری پلدختر از اعزام بالگرد هوا فضای سپاه برای اطفاء حریق جنگل‌های این شهرستان خبر داد و گفت: نیروهای کمکی از پنج شهرستان استان به نیروهای پلدختر اضافه شدند.‌

احسان علی‌پوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به اینکه بالگرد ستاد بحران استان از صبح امروز در حال اطفاء حریق جنگل‌های این شهرستان است اظهار داشت: علاوه بر بالگرد ستاد بحران یک بالگرد هوا فضای سپاه تهران برای مهار حریق جنگل‌های پلدختر اعزام شده است.

وی با اشاره به پنج سورتی پرواز بالگرد ستاد بحران برای اطفاء حریق جنگل‌های پلدختر افزود: تیم‌های زمینی از جمعیت هلال احمر، جهاد کشاورزی، سپاه، بسیج و نیروهای مردمی در منطقه حضور دارند و مشغول اطفاء حریق هستند.

سرپرست فرمانداری پلدختر با اشاره به اعزام نیروی کمکی از پنج شهرستان استان به پلدختر عنوان کرد: نیروهای از شهرستان‌های خرم‌آباد، الشتر، کوهدشت، رومشکان و بروجرد به نیروهای پلدختر اضافه شده و عملیات اطفاء حریق با سرعت بیشتری در حال انجام است.

وی بیان کرد: در هیچ آتش‌سوزی دو بالگرد برای اطفای حریق اعزام نشده ولی با پیگیری زیاد از ستاد بحران استان و کشور دو بالگرد برای اطفای حریق در پلدختر حضور دارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از