حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
معاون سپاه لرستان مطرح کرد:

اعزام ۱۸ اکیپ امدادی به جشنواره شمیم سپاه

اعزام ۱۸ اکیپ امدادی به جشنواره شمیم سپاه

معاون سپاه لرستان گفت: ۱۸ اکیپ امدادی و درمانی جهت ارائه خدمات سلامت به پنجمین دوره جشنواره سراسری فرهنگی، ورزشی شمیم سپاه پاسداران می‌شوند.

عبدالوحید ملک‌آرا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به اعزام ۱۸ اکیپ امدادی و درمانی به جشنواره شمیم سپاه اظهارداشت: این اکیپ‌ها متشکل از نیروهای تخصصی، کارشناسان بهداشتی، پرستاری، فوریت‌های پزشکی، نیروهای پشتیبانی است که در این جشنواره حضور پیدا می‌کنند و خدمات لازم را به ورزشکاران ارائه می‌دهند. 

وی افزود: در مسابقات ورزشی شمیم سپاه پاسداران که به میزبانی سپاه حضرت بوالفضل (ع) لرستان برگزار می‌شود ۱۲ اکیپ امدادی و درمانی همراه با آمبولانس به‌صورت ثابت در سالن‌های ورزشی مستقر می‌شوند.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: اکیپ امدادی و درمانی سیار که متشکل از ۳۰ نفر نیروی تخصصی است همراه با تجهیزات کامل به صورت پایه و تعدادی نیز جهت خدمت‌رسانی و پیوستن به مراکز اورژانس در ابتدا تا پایان جشنواره حضور و آمادگی دارند.

وی بیان کرد: علاوه بر اکیپ‌های امدادی و درمانی، چهار اکیپ بهداشتی، دفاع زیستی و پشتیبانی از ابتدا تا پایان جشنواره در سالن‌های ورزشی، غذاخوری و همچنین خوابگاه‌های ورزشکاران استقرار می‌یابند.

ملک‌آرا با اشاره به کنترل مدیریت بحران در حوزه امداد در کنار سایر نیروهای امدادی و درمانی گفت: با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان کلیه بیمارستان و مراکز درمانی و درمانگاه شهید امیری از ابتدای جشنواره تا پایان جشنواره در آماده باش کامل به سر می‌برند.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: این اکیپ‌ها با به‌کارگیری بیش از ۴۰ نیرو و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، معاونت درمان، اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی، جمعیت هلال احمر استان، بهداری سپاه نواحی، یگان امنیت و تیپ ۵۷ و درمانگاه شهید امیری ارائه خدمت می‌کنند.

انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از