حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان مطرح کرد:

افزایش روحیه‌مردمی با اطلاع‌‌رسانی دقیق از دستاوردهای نظام

افزایش روحیه‌مردمی با اطلاع‌‌رسانی دقیق از دستاوردهای نظام

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: اطلاع‌‌رسانی درست و دقیق از دستاوردها و فعالیت‌‌های نظام نقش موثری در افزایش روحیه مردمی و امید به آینده دارد.

اعظم روانشاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهارداشت: انقلاب اسلامی در دهه چهارم پیشرفت‌های چشم‌گیری در زمینه‌های علمی، پزشکی،‌ هسته‌ای و سایر بخش‌ها داشته است که همه این پیشرفت‌ها به خاطر رشادت‌ و از جان گذشتگی‌های جوانان این کشور است.

وی افزود: در دوران پهلوی بسیاری از شهر‌ها و روستاهای ما از داشتن پزشک و امکانات بهداشتی محروم بودند به طوری که با یک مقایسه می‌توان به تفاوت وضعیت بهداشت، درمان و سلامت مردم در حکومت پهلوی و بعد از انقلاب اسلامی پی برد. مثلاً یک ایرانی منصف باید بداند که هشت سال جنگ تحمیلی و تحریم‌های کشور‌های متخاصم علیه ملت و دولت ما، چقدر راه توسعه را ناهموار کرده و با همه این ناهمواری‌ها ما چه کرده‌ایم؟ و چه بوده‌ایم که امروز حتی دشمنان، ما را به عنوان بازیگری تأثیرگذار در عرصه بین‌المللی به رسمیت می‌شناسند یا مثلاً قبل از انقلاب چقدر مرد و زن ایرانی در تعیین سرنوشت خود مشارکت داشته‌اند و امروز چقدر مشارکت دارند؟ و این همه حاصل تکیه بر ظرفیت‌های درونی است که در شرایط سخت تحریم، تهدید و فشار بدست آمده است که با وجود محدودیت‌ها و موانع، در سطح وسیع تحصیل شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان عنوان کرد: اطلاع‌‌رسانی درست و دقیق از دستاوردها و فعالیت‌‌های نظام جمهوری اسلامی نقش موثری در افزایش روحیه مردمی و امید به آینده دارد.

وی بیان کرد: برنامه‌ریزی جدی در رابطه با معرفی مبانی انقلاب و آرمان‌‌های بلند امام راحل و شهدای گرانقدر نظام اسلامی باید برای نسل جدید در این ایام انجام شود.

روانشاد بومی‌شدن صنعت نظامی و خودکفا شدن در تجهیزات دفاعی را نشان‌دهنده ناکامی غرب و تحقیر غرب‌گرایان دانست و گفت: غرب‌گرایان درصدد تحقیر ملت و تضعیف روحیه کار و امید در کشور بودند اما به این اهداف خود نرسیدند.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی امروز از نظر تولیدات نظامی و ساخت تجهیزات برای مقابله با هر نوع جنگ‌ نظامی به خودکفایی رسیده‌ است بنابراین تبیین این دستاوردهای نظام به منظور امیدبخشی به مردم و به‌ویژه نسل جوان یک تکلیف است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه در حوزه‌های مسکن دولت سیزدهم گام‌های بلندی برداشته است گفت: جهت تکمیل طرح‌های نیمه تمام، احیاء واحد‌های تولیدی، اشتغالزایی نیز اقدامات موثر و مطلوبی انجام گرفته که باید این‌ موارد برای مردم به خوبی بازگو و معرفی شود و در کنار این فعالیت‌ها دولت همواره نسبت به معیشت مردم دغدغه‌مند است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از