حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
امام جمعه دلفان مطرح کرد:

افزایش قدرت کشور با مشارکت حداکثری در انتخابات

افزایش قدرت کشور با مشارکت حداکثری در انتخابات

امام جمعه شهرستان دلفان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات انسجام و قدرت ملی کشور را افزایش خواهد داد.

حجت‌الاسلام محمد یوسف خانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: مردم ایران اسلامی در تشییع رئیس جمهور شهید، آن عظمت و شکوه را نشان دادند و امروز در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم و مشارکت حداکثری در انتخابات ۸ تیرماه، تکمیل تشییع شهدای خدمت است.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در رابطه با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات افزود: مشارکت حداکثری انسجام و قدرت ملی کشور را افزایش خواهد داد، همچنین رئیس جمهور آینده باید مانند رئیس جمهور شهید از نظر عزم و اراده، فکر، تدبیر، اجرا و جسمی قوی باشد و از همه مهمتر امین، متعهد به امام باشد و در حقوق جامعه مسلمین هم این امانتداری و امین بودن را رعایت کند.

امام جمعه شهرستان دلفان عنوان کرد: باشهادت باعظمت شهید جمهور رئیسی عزیز و شهدای بهشتی و خوشبخت حادثه پرواز، ما شاهد تبدیل فناوری تهدیدها به فرصت‌ها بودیم و از آن سوگ بزرگ ملی به سمت یک حماسه جدید در حال حرکت هستیم.

وی بیان کرد: البته در معرض یک آزمایش و آزمون جدید و حساس به نام انتخابات هستیم که مقدمات آن به سرعت و دقت کامل با اهتمام مجموعه نظارت و اجرایی (شورای نگهبان، وزرات کشور و دولت فعلی) فراهم شده است.

حجت‌الاسلام خانی گفت: در حال حاضر فعالیت تبلیغات کاندیداها بیشتر شده است و ۸ تیر روز تکمیل حماسه بزرگ شهدای خدمت خواهد بود؛ مطالبات راهبردی رهبر معظم انقلاب در انتخابات را باید با تمام وجود صیانت کنیم.

وی تصریح کرد: اساسی‌تر از همه اینکه مشارکت قوی و حداکثری یک نیاز است زیرا این ‌مشارکت آبروی ملی و عزت ما را تقویت می‌کند و دست دولت‌ را برای انجام خدمت‌ها بیشتر و بزرگتر باز می‌کند.

امام جمعه دلفان اظهارداشت: حضور پرشور و قوی مردم در صحنه سیاسی و انتخابات باعث می‌شود دشمنان در محاسبات خود بازنگری کنند و از توهمات و آرزوهای باطل خود فاصله بگیرند.

وی افزود: انتخابات را فقط رای دادن به یک نامزد در نقطه‌ای از کشور ندانیم بلکه سطح تاثیر آن جهانی است و شکوه مشارکت‌ مردم در نقاط مختلف کشور نشان می‌دهد ایران در دل سختی‌ها همچنان سربلند و متکی بر اراده و آرای مردم به مسیر خود ادامه می‌دهد.

حجت‌الاسلام خانی عنوان کرد: ما باید با آغوش باز به استقبال انتخابات ۸ تیر برویم و با این حضور ملی ما درصحنه‌ها عهد ما بر مسیر امامین انقلاب و شهدای ناظر محکم‌تر بسته می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از