حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرماندار بروجرد:

اقتدار ایران با انتخابات پرشور نشان داده می‌شود

اقتدار ایران با انتخابات پرشور نشان داده می‌شود

فرماندار بروجرد گفت: فردا بار دیگر اقتدار ایران قوی را با برگزاری انتخابات گسترده و انتخاب اصلح به همه دنیا نشان می‌دهیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، مسلم مرادی ظهر امروز در مراسم چهلم شهدای خدمت که در مسجد حضرت ولیعصر(عج) برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مکتب اسلام ناب محمدی است که طی این سال‌ها از سختی‌های زیادی عبور کرده و همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی ایران در این سال‌ها فتنه‌ها، تحریم، توطئه، ترور شخصیت‌ها را انجام دادند تا به هدف خود برسند اما انقلاب مستحکم و استوار به راه خود ادامه می‌دهد.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: شهید بهشتی در مسیر انقلاب تلاش‌های زیادی انجام داد و به شهادت رسید، شهید رئیسی هم مانند شهید بهشتی در مسیر خدمت جان خود را تقدیم کرد و باید تلاش کرد تا راه شهید رئیسی ادامه داشته باشد.

مرادی بیان کرد: شهید رئیسی همه عمر خود را وقف خدمت کرده بود به طوری که در دوران دفاع مقدس در کنار سایر رزمندگان در برابر دشمن ایستاد، بعد از دوران دفاع مقدس نیز در قوه قضائیه خدماتی را ارائه داد و در دوران سه سال ریاست‌جمهوری هم همه تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گرفت.

وی با اشاره به خدمات دولت شهید رئیسی، گفت: یکی از اقدامات دولت سیزدهم احیاء واحدهای راکد بود که طی سه سال ۸ هزار و ۸۰۰ واحد تعطیل به چرخه تولید بازگشتند و در عرصه‌های دیگر هم خدمات قابل توجهی را ارائه داد.

فرماندار بروجرد یادآور شد: شهید رئیسی در دفاع از جبهه مقاومت و مظلومان فلسطین و غزه محکم ایستاد و در سازمان ملل با در دست داشتن قرآن و عکس سردار سلیمانی، اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشید.

مرادی با تاکید بر مشارکت پرشور در انتخابات، عنوان کرد: برای ادامه راه شهید سلیمانی لازم است که در انتخابات فردا حضور گسترده‌ای داشته باشیم و بار دیگر اقتدار ایران قوی را به همه دنیا نشان دهیم و خون پاک شهدای خدمت زمینه‌ساز انتخاباتی گسترده همراه با انتخاب اصلح است.

وی با بیان اینکه مسیر انقلاب هر روز نورانی‌تر به راه خود ادامه می‌دهد، افزود: با وجود همه توطئه‌های دشمنان و سختی‌ها اما ما به قله نزدیک هستیم و فردا هشتم تیرماه با حضور پرشور در انتخابات، برگ زرینی دیگر به دفتر پُرافتخار ایران افزوده می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از