حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
نماینده ولی فقیه در لرستان:

اقدامات تروریستی، خللی در اراده مردم وارد نمی‌کند

اقدامات تروریستی، خللی در اراده مردم وارد نمی‌کند

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: اقدامات تروریستی دشمن از جمله حادثه کرمان و شهادت جمعی از مردم، خللی در اراده مردم وارد نمی‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نمازجمعه خرم‌آباد اظهارداشت: نهم دی روز عزت برای ملت ایران و روز شکست دشمنان و فتنه‌گران بود، در گرامیداشت شهدای فراجا نیز مردم حضور پرشوری داشتند و در روز ولادت حضرت فاطمه(س) و امام‌راحل و سالروز شهادت سردار سلیمانی، مردم دلبستگی خود را به راه فاطمی نشان دادند.

وی افزود: ملت ایران داشته‌های فراوانی دارد و یکی از این موارد فداکاری و جانفدایی در راه خداست که مردم ما در داخل کشور و آزادگان جهان این نگاه را در شهید سلیمانی می‌بینند و باید این داشته‌ها را گرامی داریم و این الگوها قوه محرکه انقلاب اسلامی است.

امام جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: خون شهدا آثار خود را در جامعه به جا می‌گذارد، دشمنان ذلیل از قبل پیروزی انقلاب تا به امروز دشمنی آنها ادامه دارد که با شیوه بمباران، تحریم، تهاجم فرهنگی، حوادث تروریستی مانند کرمان قصد دارند این نسل را از داشته‌ها جدا کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: ملت ما نشان داده که در وقایع مختلف انقلاب اسلامی محکم است و با اراده‌ای قوی در مقابل این توطئه‌ها ایستاده است و مردم در شهرهای مختلف، در پی وقوع این حادثه تجمعاتی داشتند که نشان دادند این اتفاقات در عزم و اراده آنها اثری ندارد.

وی عنوان کرد: دست آمریکا در حادثه کرمان وجود دارد و سعی داشتند تا افکار مردم از جنایات در غزه به سمتی دیگر سوق دهند اما مزدوران داعشی بدانند که مکتب نورانی شهید سلیمانی در بین ملت‌ها جای خود را باز کرده است.

امام جمعه خرم‌آباد یادآورشد: مردم وحدت خود را حفظ کنند و باید همدل و همراه و گوش به فرمان رهبری این راه را ادامه دهیم لذا امروز در بحث انتخابات باید جهاد تبیین صورت گیرد و با حضور پرشور دشمن ناامید می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: در استان ما چندین صنعت وجود دارد که در امر تولید و اشتغال شناخته شده هستند که یکی از واحدهای تولیدی، اخیراً تعدادی از کارگران را تعدیل کرده که این موضوع پیگیری شده است البته این کارخانه چندی پیش اقدام به جذب نیرو کرده و پس از مدتی نتوانسته حقوق و مزایای آنها را پرداخت کند.

وی گفت: کارخانه‌ای که دو هزار نیرو دارد، گاهی دخالت افراد غیرمرتبط موجب ضرر و زیان است و بایستی حقوق سرمایه‌گذار، کارگران و نیروها در دستور کار باشد و اقداماتی برای رفع این مشکل در حال انجام است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از