حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/11 شمسی | 2024/09/01 میلادی
نماینده ولی فقیه در لرستان:

امام جمعه محل رجوع همه مردم است

امام جمعه محل رجوع همه مردم است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه امام جمعه محل رجوع همه مردم است، گفت: نماز جمعه در موفقیت امت اسلامی تأثیر دارد پس بایستی تلاش کنیم در تراز خود برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در آئین معارفه امام جمعه کوهدشت، اظهار داشت: آموزه‌های دینی و زندگی ائمه اطهار (ع)، شیوه‌های رفتار و آدابی هستند که عمل به آن‌ها ضامن پیشرفت مادی و معنوی انسان است، پیروان رسول خدا (ص) بایستی مبلغ راه و روش ایشان باشند.

وی افزود: کوهدشت به‌واسطه عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و موقعیت‌های ممتاز اقتصادی و… در استان دارای جایگاهی خاص و ممتاز است؛ این شهرستان با تولید بیش از ۱۰۰ هزار تن گندم رتبه نخست لرستان را به خود اختصاص داده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان  با اشاره به اینکه امام جمعه ملجأ و محل رجوع همه مردم است، عنوان کرد: حضور میلیونی اربعین، یک حضور و محصول فرهنگی بوده که در موفقیت امت اسلامی تأثیر دارد و نماز جمعه نیز این‌چنین است و بایستی تلاش کنیم در تراز خود برگزار شود.

وی تصریح کرد: با تلاش همگانی و تجربه‌ای که حجت‌الاسلام سپهوند داشته است، ایشان جز کسانی بوده است که هرساله از سوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور مورد تقدیر قرار گرفته است، ان‌شاءالله در مأموریت‌هایش موفق باشند؛ حجت‌الاسلام طهماسبی نیز جز داشته‌های علمی و معنوی استان به شمار می‌روند، در این ۱۵ سال منشأ خدمات ارزنده‌ای بودند که قدردان ایشان هستیم.

شاهرخی گفت: از نیروی انتظامی، سپاه و بسیج که زحمت امور امنیتی نماز جمعه را هر هفته متحمل می‌شوند تقدیر می‌کنم، ان‌شاءالله با وحدتی که بین نمایندگان مجلس، مسئولان اجرایی و روحانیت در استان وجود دارد، آینده برای ما روشن است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: روزی برای ما آرزو بود که سد گاوشمار (معشوره) شروع به کار کند، ولی امروز ماده ۲۳ عملیات اجرایی آن نیز اخذ شده است، رایزنی‌های مختلفی برای حضور سرمایه‌گذاران در این استان انجام‌شده است، طرح‌های نیمه‌تمام در مسیر احیا و اجرا قرار دارد و برای ما روشن است که آینده ما بهتر از امروز خواهد بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از