حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس:

امام خمینی(ره) پدیده قرن بود

امام خمینی(ره) پدیده قرن بود

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: امام خمینی(ره) پدیده قرن بود و انقلابی پایه‌گذاری کرد که به شرق و به غرب وابسته نبود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سید حمیدرضا کاظمی عصر امروز در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد در مسجد اعظم پلدختر، با بیان اینکه شهدا بیرق اسلام را نگه‌داشته و سبب گسترش اسلام ناب محمدی در دنیا شدند، اظهار داشت: شهدای خدمت صادقانه به مردم خدمت کرده و مزد زحمات خود را با شهادت دریافت کردند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) بعد هزار و چند صدسال حکومت اسلامی را در دنیای امروز پایه‌گذاری کردند افزود: امام خمینی(ره) دین مبین اسلام را زنده و پرچم اسلام را برافراشت.

نماینده پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر دانشجویان آمریکایی به دفاع از مظلوم و علیه ظالم برمی‌خیزند نشأت‌ گرفته از انقلاب اسلامی ایران و مکتب امام خمینی(ره) است.

وی تصریح کرد: معمار کبیر انقلاب کار و زندگی‌اش با خلوص نیت و برای خداوند بود و خداوند اجر و مزد آن را داد و تا تاریخ زنده می‌باشد، نام امام خمینی(ره) زنده است ایشان به سبب خلوص، اخلاق و رفتارش عزیز دل مردم ایران شد.

کاظمی گفت: امام خمینی(ره) پدیده قرن بود و بارزترین خصوصیات ایشان مردمی بودن است، امام راحل انقلابی پایه‌گذاری کرد که به شرق و به غرب وابسته نبود.

نماینده پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دومین شاخصه انقلاب امام خمینی(ره)، اسلامی بودن انقلاب بود و انقلاب ایران را زنده کرد تصریح کرد: عزت و اقتدار داشتن یکی از شاخصه‌های انقلاب ایران بود همه انقلاب‌ها وابسته به شرق و غرب بودند ولی انقلاب اسلامی وابسته نبود و شرق و غرب را زیر سؤال برد.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) در زمانی که شرق رو به اضمحلال بود محوری را تشکیل داد که سبب شکست ابهت شرق و رژیم صهیونیستی شد.

کاظمی با اشاره به اینکه ابهت استکبار و صهیونیسم را شکست و در حال حاضر آثار آن بیشتر از گذشته مشخص‌شده است، افزود: مقام معظم رهبری جانشین به‌حق امام خمینی(ره) است که رهبری ایشان سبب عزت و اقتدار  کشور و اسلام شده است.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به دانشجویان آمریکایی، بیان کرد: آگاهی‌بخش بخشی به جوانان آمریکایی و اثرگذاری در بین دانشجویان جوان خوش‌فکر در نامه مقام معظم رهبری نهفته بود.

وی بیان کرد: تشویق و ترغیب جوانان آمریکایی برای توقف ظلم رژیم تروریست صهیونیست از جمله اهداف نامه مقام رهبری به جوانان آمریکایی بود، ایشان خطاب به دانشجویان آمریکایی گفت اینک شما در طرف درست تاریخ هستید.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران رئیس‌جمهوری را انتخاب کردند که مصداق بارز خدمت صادقانه بود افزود: ارتباط مستقیم با اقشار مختلف مردم از جمله شاخصه‌های شهید رئیسی بود.

نماینده مردم پلدختر و معمولان خاطرنشان کرد: ارتباط صمیمی و اعتماد افزا با همسایگان و دنیا توسط دولت شهید رئیسی برای خارج کردن کشور از تحریم و انزوا انجام گرفت.

وی بیان کرد: خدمت صادقانه، بالا بردن عکس شهید سلیمانی و قرآن توسط رئیس‌جمهوری در سازمان ملل مزد دیگری غیر از شهادت نداشت شهید رئیسی  آبروی خودش را برای مردم و کشور گذاشته بود و خداوند آبروی وی با شهادت خرید.

کاظمی با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری گفت: باید جانشین صالح، فردی دونده و پرتلاش که اقتدار ایران را تثبیت کند انتخاب کنیم و باید همانند گذشته حضور حداکثری در انتخابات داشته تا برگ زرین پرافتخار دیگر بر افتخارات این کشور افزوده شود.

وی با اشاره به اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری بعد از حادثه برای رئیس‌جمهور سبب التیام همه مردم شد تصریح کرد: مقام معظم رهبری تاکنون این کشتی را به‌درستی هدایت کرده تا به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی‌عصر(عج) تحویل داده شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از