حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
امام جمعه کوهدشت مطرح کرد:

امام خمینی(ره) پیام آور عزت در دنیا

امام خمینی(ره) پیام آور عزت در دنیا

امام جمعه کوهدشت گفت: امام خمینی(ره) به عنوان پیام‌ آور و نماد عزت و مقاومت به دنیا معرفی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی صبح امروز در جلسه شورای اداری کوهدشت، اظهار داشت: در دهه مبارک کرامت و در سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر برنامه‌ها و همایش‌های خوبی در سطح شهرستان برگزار شد که قابل‌تقدیر است، بایستی در برنامه‌های فرهنگی کوشا باشیم.

وی افزود: یادواره‌های شهدا بسیار مفید هستند، نسل جدید ما بدانند که شهدا و رزمندگان ما چه رشادت‌هایی داشته‌اند، ما امروز بایستی در برنامه‌های فرهنگی و نظارت بر امور دقیق عمل کنیم.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه خرمشهرهای اقتصادی و فرهنگی در پیشرو است، عنوان کرد: در آستانه سالروز ارتحال امام خمینی(ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران هستیم، تجلیل از امام راحل تجلیل از عزت و استقلال کشور است و ایشان یک شخص نیست بلکه به عنوان پیام‌آور و نماد عزت و مقاومت به دنیا معرفی شده است، ان‌شاءالله مراسمی به همین مناسبت در شهرستان برگزار می‌شود.

 

عملیات وعده صادق اقتدار ایران به دنیا مخابره کرد

سرهنگ کرم کورانی فرد فرمانده سپاه کوهدشت در این جلسه ضمن گرامیداشت سالروز عملیات بیت‌المقدس، اظهار داشت: سوم خردادماه از روزهای فراموش‌نشدنی بوده و در تاریخ ثبت شده است و هم‌چنین نماد پیروزی حق علیه باطل و مقاومت است.

وی افزود: در دفاع مقدس از کشور و انقلاب اسلامی دفاع کردیم، پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر در عملیات آزادسازی خرمشهر از دست دشمنان پس گرفته شد و رزمندگان ما در این عملیات موفق شدند.

فرمانده سپاه کوهدشت عنوان کرد: امنیت امروز مرهون و مدیون خون مقدس شهدای گران‌قدر میهن اسلامی است؛ عملیات افتخارآفرین وعده صادق برگرفته از هشت سال دفاع مقدس به شمار می‌رود، این عملیات موفقیت‌آمیز علیه شرارت‌های رژیم صهیونیستی بود و دنیا را متحیر ساخت و اقتدار ایران را مخابره کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از