حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

امام راحل تحولات را با روشنگری انجام داد

امام راحل تحولات را با روشنگری انجام داد

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: امام خمینی(ره) تمامی این تحولات را به واسطه روشنگری انجام داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نمازجمعه خرم‌آباد اظهار داشت: روز ۱۴ خرداد سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) است و تمامی این تحولات به واسطه روشنگری ایشان بوده و اقدامات اساسی و روشنگری‌هایی که انجام دادند و پس از آن توسط رهبری و با تدبیر و شجاعت این راه منور ادامه یافت.

وی افزود: در مراسم متعددی که همزمان با سالروز رحلت امام راحل برگزار خواهد شد باید بدانیم که با شرکت در این مراسم اصول ماندگار انقلاب اسلامی مستحکم می‌شود، اصولی که در وصیت‌نامه امام راحل و در بیانات این بزرگ مرد وجود دارد و نسل جدید هم با این اصول آشنایی پیدا کنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تصریح کرد: ۱۴ خرداد روز انتخاب رهبری است که رهبری در حالی خبرگان رهبری ایشان را به عنوان رهبر انتخاب کردند که نقش رهبری را در رویدادهایی که در طول این سال‌ها به وجود آمده را می‌بینیم که نقشی ممتاز داشته است و نخبگان و سخن‌وران این نقش را بیان کنند که در عرصه‌های گوناگون رهبری چگونه ورود پیدا کردند و با چه ویژگی‌هایی توانستند کشتی طوفان‌زده انقلاب را که مورد تهاجم نظام سلطه بود را به ساحل نجات برساند.

شاهرخی بیان کرد: امروز بازدارندگی دفاعی به دلیل وجود رهبری است که به عنوان فرمانده کل قوا و در تامین امنیت ملی و گسترش عمق راهبردی تلاش کردند و می‌بینیم رژیم صهیونیستی که مورد حمایت زورگویان عالم بود امروز در چه وضعیتی گرفتار شده است و خدا را به خاطر انقلاب و رهبری شاکریم.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: ۲۸ روز دیگر انتخابات ریاست جمهوری است و چهاردهمین رئیس جمهور انتخاب می‌شود البته به خاطر این حادثه ناگوار همه محزون شدیم اما در این فاصله انتخابات انجام شود و رئیس جمهور منتخب باید در مسیر شهید رئیسی باشد، متعهد به اسلام و انقلاب باشد و دارای عملکرد انقلابی و جهادی بوده و اعتقاد به ظرفیت‌های داخلی داشته باشد، عدالت‌خواه و ضد فساد و خستگی ناپذیر باید از ویژگی‌های رئیس جمهور آینده باشد.

شاهرخی عنوان کرد: توجه به استان‌هایی که عقب ماندگی دارند باید همین مسیر مد نطر رئیس جمهور باشد و شهید رئیسی در چند جلسه از استان‌هایی نام برد که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند و اولین استانی که باید مورد توجه باشد لرستان بود که آمار بیکاری بالایی دارد و فرمودند کارگروهی تشکیل شود.

وی یادآورشد: امروز ایران مسیر خود را پیدا کرده و هیج حادثه‌ای برای رسیدن به قله مانع نمی‌شود و نطام ما قدرتمندتر به راه خود ادامه خواهد داد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از