حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
فرماندار بروجرد:

امروز دنیای غرب دچار سردرگمی شده است

امروز دنیای غرب دچار سردرگمی شده است

فرماندار بروجرد گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق، دنیای غرب را سردرگم کرده است و نشان داد که ایران بسیار قوی و مقتدر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» مسلم مرادی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت ۲۹ فروردین در پادگان مهندسی بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران همیشه حامی مظلومان عالم بوده است و امروز بسیاری از کشورها مانند فلسطین، سوریه، عراق و یمن با الگوگیری از ایستادگی ایران، در برابر دشمن ایستاده‌اند.

وی افزود: استکبار جهانی که در راس آن آمریکا قرار دارد، کانون شرک و کفر هستند که از هیچ جنایتی دریغ نکرده و کودکان و زنان بی‌دفاع و بی‌گناه زیادی را به خاک و خون کشیده که این رفتار غیرانسانی نشان‌دهنده خوی وحشی‌گری آن‌هاست.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: ملت ایران و نیروهای مسلح همیشه گوش به فرمان رهبری بوده که اطاعت از ولی امر مسلمین سبب شده تا همیشه به موفقیت و پیروزی دست یابیم و در ادامه راه نیز در مسیر رهبری و انقلاب حرکت خواهیم کرد.

مرادی با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عملیات صادق، دنیای غرب را سردرگم کرده است، بیان کرد: جبهه مقاومت در کشورهایی مانند یمن و فلسطین، عرصه را بر دشمن تنگ کرده و نیروهای مسلح ایران نیز در عملیات وعده صادق نشان دادند که قدرت ایران در دنیا نظیر ندارد.

وی یادآورشد: عملیات وعده صادق سبب خوشحالی آزادی‌خواهان جهان شد چرا که این اقدام سبب شد تا هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی فرو ریزد و در مقابل اقدامی که انجام داده بودند، پاسخی سخت دریافت کنند.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: بعد از اینکه دشمن در این عملیات شکست خورد، به دنبال طراحی عملیات روانی است اما باید هوشیار بود چرا که دشمن در عملیات وعده صادق ضربه سختی خورده و خسارت‌های سنگینی به آن‌ها وارد شده اما تلاش دارد تا آنگونه که می‌خواهد این عملیات را تحلیل کند.

مرادی یادآورشد: سرعت نابودی دشمنان به خصوص رژیم صهیونیستی تسریع یافته لذا باید گوش به فرمان رهبری باشیم تا دشمن را از رسیدن به اهدافش ناامید کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از