حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
امام جمعه موقت خرم‌آباد:

انتخابات پرشور آينده‌ای روشن را ترسیم می‌کند

انتخابات پرشور آينده‌ای روشن را ترسیم می‌کند

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: حضور پرشور و گسترده در انتخابات، آينده‌ای روشن را ترسیم می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهروز شمسی‌فر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار داشت: برگزاری انتخابات یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین برنامه‌هایی است که وظیفه همه شهروندان این است که در انتخابات حضور پرشوری داشته باشند.

وی افزود: حضور در انتخابات وظیفه عقلی، شرعی، سیاسی و اجتماعی است که از نظر شرعی همه مراجع تقلید تاکید دارند که افراد واجد شرایط در انتخابات شرکت کنند که این حضور در انتخابات در واقع وظیفه اجتماعی و سیاسی هم محسوب می‌شود.

امام جمعه موقت خرم‌آباد مشارکت در انتخابات را مولفه‌ای مهم در اقتدار کشور برشمرد و تصریح کرد: هرچه حضور مردم در صحنه انتخابات پررنگ‌تر باشد، امنیت و اقتدار کشور تضمین می‌شود و یکی از مولفه‌های اقتدار و امنیت در کشور ما، حضور مردم در صحنه‌های مختلف مانند انتخابات است.

شمسی‌فر با اشاره به انتخاب اصلح در انتخابات ریاست‌جمهوری، بیان کرد: برای انتخاب اصلح، شاخصه‌هایی بیان شده که می‌طلبد مردم طبق همین شاخص‌ها اقدام نمایند و فرد اصلح را انتخاب نمایند، فردی که مردم‌دار و ساده زیست باشد و در زندگی به دنبال تجملات نباشد تا بتواند مردم را درک کند و برای حل مشکلات مردم تلاش نماید.

وی یادآور شد: در انتخابات پیش‌رو لازم است که فردی مانند شهید آیت‌الله رئیسی انتخاب شود که در طول سه سال دوران ریاست‌جمهوری با همه توان و با روحیه جهادی برای حل مشکلات تلاش کرد، فردی که ساده زیست و مخلص و همچنین مردمی بود و در میان مردم حضور پیدا می‌کرد تا از نزدیک با مشکلات آن‌ها آشنا شود و بتواند گره از مشکلات باز نماید.

امام جمعه موقت خرم‌آباد عنوان کرد: باید تلاش کنیم تا انتخابات پرشوری برگزار گردد چرا که آینده روشن و امیدوارکننده در گرو انتخاب اصلح و حضور پرشور در پای صندوق‌های رای است البته ملت ایران همیشه در انتخابات نشان دادند که پای آرمان‌ها ایستاده و برای سرنوشت کشورشان تصمیم می‌گیرند و در صحنه حضور دارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از