حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
سفیرافلاک گزارش می‌دهد؛

انتخاب اصلح؛ تداوم مسیر شهدای خدمت

انتخاب اصلح؛ تداوم مسیر شهدای خدمت

مردم روز هشتم تیر ماه با حضور حداکثری و خلق حماسه‌ای دیگر، فرد شایسته و اصلح را انتخاب کنند و راه شهدای خدمت را تداوم ببخشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، کشور ایران به لحاظ سیاسی، جمهوری حساب می‌شود و جمهوریت نظام‌هایی‌اند که براساس آرا و نظر مردم اداره می‌شوند، شالوده و اساس کار مداخله مردم در حکومت جمهوری اسلامی ایران به‌وسیله حضور مردم در امر انتخابات محقق می‌شود.

در نظام جمهوری اسلامی ایران با استفاده از انتخابات‌های متعدد در سطوح مختلف از شورای شهر تا ریاست جمهوری همه مسئولان به صورت مستقیم توسط خود مردم انتخاب می‌شوند که این بالاترین سطح از نظارت مردم بر چگونگی حکومت‌داری است.

شرکت در انتخابات یک وظیفه و انتخاب اصلح وظیفه دیگری است که باید از بین نامزدها بهترین را انتخاب کنیم، بررسی عملکرد نامزدهای انتخاباتی در دوران گذشته و نزدیکان و همراهان نامزدها باید مدنظر همه مردم قرار بگیرد که براساس آن‌ها فرد اصلح را انتخاب کنند.

شهید جمهور آیت‌الله رئیسی نمونه بارز رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی است، مرزبندی شفاف با دشمنان، اعتماد به جوانان، صداقت، خداباوری، ولایتمداری، خستگی‌ناپذیری، کمک به محرومان و ... از ویژگی‌های بارز شهید رئیسی است که می‌توانیم با توجه به آن‌ نامزد اصلح را انتخاب کنیم.

کمتر از ۲۴ ساعت به آغاز ماراتن چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده و مردم باید روز جمعه هشتم تیرماه با حضور حداکثری و خلق حماسه‌ای دیگر از میان چهار نامزد باقی مانده فرد شایسته و اصلح را انتخاب کنند و راه شهدای خدمت را تداوم ببخشند.

 

چشم دشمنان به حضور مردم در انتخابات است

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، اظهارداشت: طبق فرموده امام خمینی(ره) شرکت در انتخابات در رأس همه امور قرار دارد و یک تکلیف است، انتخابات یک وظیفه سیاسی و تکلیف اعتقادی است و افرادی که دل در گِرو نظام جمهوری اسلامی دارند باید در انتخابات به عنوان یک تکلیف شرکت کنند.

وی افزود: امروز چشم همه دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران به حضور مردم در انتخابات است اگر در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم قطعاً دشمنان عقب‌نشینی خواهند کرد و چشم طمع به نظام و دولت نخواهند داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان عنوان کرد: با حضور ضعیف در پای صندوق‌های رأی قطعا رئیس‌جمهور به پشتوانه ضعیفی انتخاب خواهد شد که در مجامع بین‌المللی از جایگاه محکم و قوی نمی‌تواند برخوردار باشد.

وی بیان کرد: اگر کسی قبلاً در برنامه‌ریزی‌هایش با نظام زاویه داشته و اکنون به دنبال تنش بین جامعه است نمی‌تواند مطیع ارزش‌های دینی و رهبر معظم انقلاب باشد.

حجت‌الاسلام غلامی گفت: اگر کسی دل در ِگرو شهید رئیسی دارد و می‌خواهد راه شهید سلیمانی، رئیسی، رجایی و شهدای دیگر ادامه پیدا کند باید به رزومه نامزدها مراجعه کند و ببیند چه کردند و الان مواضع آن‌ها چیست.

 

حضور مردم در انتخابات مهم است

محسن کریمی مسئول بسیج دانشجویی لرستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، اظهار داشت: حضور و رأی مردم در انتخابات بسیار مهم است، در واقع هرچقدر حضور مردم در انتخابات پررنگ‌تر باشد شخصی که انتخاب می‌شود نزدیکی بیشتری به آرا عموم مردم دارد و هرچقدر حضور کمرنگ‌تر باشد شخصی که انتخاب می‌شود ممکن است از اجماع نظر مردم دورتر باشد، اگر مشارکت کمرنگ باشد شاید مردم کمتر حق ِگله داشته باشند.

وی افزود: مردم با حضور در انتخابات نقطه نظراتشان را بیشتر حاکم می‌کنند، اکنون نامزدهای داوطلب شده حداقل‌ها را دارند اما تائید صلاحیت این بزرگواران برای حضور در انتخابات به معنای این نیست که همه آن‌ها بهترین فرد هستند، این افراد از طیف‌های گوناگون سیاسی کشور انتخاب شدند و هرکدام یک تفکر و ایدئولوژی دارند و نماینده یک جریان فکری هستند.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان عنوان کرد: نامزدها شعارها، گذشته و عملکردی دارند و مردم با مقایسه بین عملکرد آن‌ها و شاخصه‌هایی که مدنظر مقام معظم رهبری است می‌توانند انتخاب کنند، مردم باید با توجه به موقعیتی که در عرصه منطقه و بین‌الملل داریم کسی را انتخاب کنند که بیشترین نزدیکی را نسبت به خیر و صلاح مردم دنبال کند. 

وی بیان کرد: بعضی از نامزدها گذشته‌ای دارند و یک‌ خط فکری و سیاسی خاص را دنبال می‌کنند که بعضی از آن‌ها عملکرد مناسبی نبوده و از آن‌ها به عنوان دهه از دست رفته یاد می‌شود مردم باید دقت کنند که به دهه از دست رفته بازنگردیم و حرکت ما حرکت رو به جلو و رو به پیشرفتی باشد.

کریمی گفت: شاخصه‌های رشد اقتصادی، اشتغال، کاهش تورم، تولید مسکن، میزان صادرات نفت و... در مراجع بین‌المللی مشخص هستند، مردم می‌توانند وضعیت عملکرد دولت انقلابی را در سه سال گذشته ببینند و با توجه به این شاخصه‌ها افرادی که بیشترین نزدیکی را به این جریان سیاسی دارند انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: دولت‌های دوازدهم و یازدهم همه چیز را صرفاً به مذاکره گره زدند اما دولت سیزدهم با همان شرایط و بدون اینکه توافق جدیدی ایجاد کند طبق گزارش‌های موجود روزانه تا ۲ و نیم میلیون نفت می‌فروشد بدون این که مشکلی ایجاد شود و بسیاری از اتفاقات دیگر مانند عضویت در سازمان‌های مهم مانند شانگهای که در دولت سیزهم اتفاق افتاد.

ان‌شاءالله با حضور حداکثری در انتخابات هشتم تیر ماه فردی مؤمن، خادم، انقلابی، شجاع، معتقد به دین و خستگی ناپذیر را انتخاب کنیم که بر اساس آموزه‌های دینی و امامین انقلاب راه شهید رئیسی و انقلاب اسلامی را تقویت کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از