حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

انتخاب اصلح سبب تثبیت خدمت در کشور می‌شود

انتخاب اصلح سبب تثبیت خدمت در کشور می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح سبب تثبیت خدمت در کشور می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی قدرتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهارداشت: با توجه به اینکه امروز ایران اسلامی جایگاه خوبی در سطح داخلی و بین‌المللی دارد از همین رو باید یک مشارکت خوبی در انتخابات روز جمعه داشته باشیم تا این جایگاه تثبیت و حتی ارتقاء یابد.

وی افزود: حضور پرشور در انتخابات با انتخاب اصلح باید همراه باشد تا اثرگذاری لازم را داشته باشد که دیدیم در دولت سیزدهم سه سال تلاش و فداکاری برای خدمت به مردم صورت گرفت و خدماتی که در دولت شهید رئیسی ارائه گردید، نوید این را داد که هر دولتی برای مردم باشد و گفتمان آن، خدمت و مقاومت باشد، در واقع شعارهای انقلاب اسلامی را بیان می‌کند. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح سبب تثبیت خدمت در کشور می‌شود و همچنین باعث تقویت اندیشه مقاومت می‌گردد که این اندیشه، عملیات وعده صادق را انجام داد و سبب شد تا ایران نماد کامل مقاومت در دنیا شناخته شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین قدرتی بیان کرد: بعد از عملیات وعده صادق، دنیا رویکرد جدیدی داشت به‌طوری که شاهد خیز دانشجویان کشورهایی بودیم که در مقابل ظلم قیام کردند و این به برکت همان گفتمان مقاومت است.

وی با بیان اینکه در انتخابات ریاست‌جمهوری باید کسی که نزدیک به گفتمان انقلاب است انتخاب شود، افزود: با نگاهی به کارنامه و رزومه نامزدهای انتخاباتی به خوبی می‌توان این را مشاهده کرد و کسی که تفکر و اندیشه‌های آن به اندیشه‌های انقلاب و شهید خدمت نزدیک است را انتخاب کنیم تا بتواند راه شهید رئیسی را ادامه دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خاطر نشان کرد: ملت ایران آماده برگزاری انتخابات پرشور هشتم تیرماه هستند و بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رای، اقتدار و اتحاد خود را به همه دنیا نشان می‌دهند و این پیام را با حضور خود می‌رسانند که ملت ایران همیشه در صحنه حضور دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از