حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
امام جمعه الیگودرز مطرح کرد:

انتخاب رئیس‌جمهور تراز انقلاب برای ادامه مسیر خدمت

انتخاب رئیس‌جمهور تراز انقلاب برای ادامه مسیر خدمت

امام جمعه شهرستان الیگودرز گفت: مردم با مشارکت حداکثری زمینه روی کار آمدن رئیس جمهوری شایسته ملت ایران و در تراز انقلاب و نظام اسلامی را فراهم کنند تا مسیر خدمت را مانند شهید رئیسی ادامه دهد.

حجت‌الاسلام مهدی سرلک در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» اظهارداشت: انتخابات چهادهمین دوره ریاست جمهوری که  هشتم تیرماه امسال برگزار می‌شود از اهمیت بالایی برخوردار است و یک فرصت ویژه برای کشور ماست و اگر به خوبی و با حضور پرشور و حماسی مردم برگزار شود، ضمن ارتقاء عزت، عظمت و اقتدار ملی، قطعاً دستاوردهای بزرگی نیز برای ملت ایران و نظام اسلامی در پی خواهد داشت.

وی به ویژگی‌های یک رئیس جمهور تراز انقلاب از دیدگاه رهبری اشاره کرد و افزود: یک رئیس جمهور تراز انقلاب می‌تواند در سطح بین‌المللی و معادلات جهانی سبب حفظ منافع ملی و تثبیت عمق راهبردی ایران شود، از طرفی انتخابات خوب موجب ظهور و بروز ظرفیت‌ها و استعدادهای طبیعی کشور و ملت و رفع مشکلات اقتصادی، معیشتی و فرهنگی می‌شود که نتیجه آن شیرینی کام مردم است و این مهم با روی کارآوردن یک رئیس‌جمهور فعال، پرکار، آگاه، معتقد به مبانی انقلاب، توسط مردم تحقق پیدا می‌کند.

امام جمعه شهرستان الیگودرز با بیان اینکه در جمهوری اسلامی ایران انتخابات صحنه عزت و حماسه است عنوان کرد: انتخابات میدان رقابت برای خدمت است نه تلاش برای قدرت بنابراین انتظار و توقع مردم و رهبری از داوطلبان و هوادارانشان حاکمیت قانون و اخلاق با هدف پیشرفت کشور و حفظ آبروی ملی است، لذا هرگونه تضعیف، تخریب، غیبت، تهمت، شایعه‌پراکنی و دروغ‌پردازی مردود است.

وی بیان کرد: امروز برای پیشرفت و عزت‌ هرچه بیشتر کشور و نظام اسلامی لازم است که مردم عزیز ما با حفظ وحدت، همدلی و انسجام ملی و با نگاه به انگشت اشاره نائب امام زمان (عج) رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و با حضور گسترده و پرشور خود ضمن ایجاد مشارکت حداکثری زمینه روی کار آمدن رئیس جمهوری شایسته ملت ایران و در تراز انقلاب و نظام اسلامی را فراهم کنند تا مسیر خدمت را مانند شهید رئیسی ادامه دهد.

حجت‌الاسلام سرلک گفت: آیت‌الله شهید رئیسی مصداق واقعی کارگزار نظام اسلامی و خدمتگزار واقعی مردم و یک رئیس‌جمهور در تراز انقلاب اسلامی بود.

وی خاطرنشان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی اهل ایمان، تقوا و روحیه انقلابی و مردمی بود و با دشمنان انقلاب مرزبندی شفاف داشت، همچنین صراحت لهجه داشت و به لبخند دشمنان اعتنا نمی‌کرد.

امام جمعه شهرستان الیگودرز تکیه بر اصول و گفتمان انقلاب اسلامی و مظهر شعارهای انقلاب، اهل کار، تلاش و خدمت صادقانه، خالصانه و جهاد خدمت به‌صورت شبانه‌روزی و سوابق موفق را از جمله ویژگی‌های شهید جمهور آیت‌الله رئیسی دانست و اظهارداشت: استفاده از فرصت‌ها و روابط عزتمندانه، تعاملات خارجی و بزرگتر کردن ایران در جهان، مدیریت توانمند، اهل صفا و صمیمیت و رعایت کرامت و عزت در رابطه با مرد، اعتماد به جوانان و تکریم آنها و توجه به اظهار نظر مردم و جوانان و رعایت حرمت آنها را از دیگر شاخصه‌های شهید آیت الله رئیسی برشمرد.

وی افزود: شهید آیت‌الله رئیسی در برابر کسانی که در حقشان بدی کردند سکوت کرده و پاسخی نمی‌دادند و با افرادی که به ایشان اهانت کردند برخورد کریمانه‌ای داشت.

حجت‌الاسلام سرلک داشتن طرح و برنامه برای پیشرفت کشور و ایجاد رفاه اجتماعی با اولویت برنامه‌های اقتصادی را از دیگر شاخصه‌های شهید آیت الله رئیسی دانست و عنوان کرد: شهید رئیسی پیشگیری و مبارزه جدی با فساد، مفسدان، اصحاب قدرت و منفعت‌طلبان و قانون‌شکنان را به جد دنبال می‌کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از