حالت تاریک
  • شنبه, 1403/02/29 شمسی | 2024/05/18 میلادی
فرازی از وصيت‌نامه شهيد «ابراهیمی»؛

انسان در دوران زندگی امتحان می‌شود

انسان در دوران زندگی امتحان می‌شود

شهید «سید عباس ابراهیمی» در وصیت‌نامه خود نوشته است: شکر و سپاس خدایی را که بر آدم منت نهاد تا خود انتخاب‌گر راه خود باشد، در دوران زندگی هر فردی یک روز امتحان می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، شهید سید عباس ابراهیمی در تاریخ ۱۳۴۸/۶/۹ در میان خانواده‌ای مؤمن و متعهد در شهرستان کوهدشت دیده به جهان گشود. شهید تا سال دوم راهنمایی به تحصیل ادامه داد. با ثبت‌نام در بسیج و اعزام به جبهه به‌عنوان رزمنده فعالیت داشت تا اینکه در تاریخ ۱۳۶۱/۲/۱۹ در حین عملیات بیت‌المقدس در منطقهٔ خونین‌شهر در اثر اصابت ترکش خمپاره به شکمش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


وصیت‌نامه شهید:
ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاٌ بل احیا عند ربهم یرزقون «قرآن کریم» 
شکر و سپاس خدایی را که بر آدم منت نهاد تا خود انتخاب‌گر راه خود باشد. در دوران زندگی هر فردی یک روز امتحان می‌شود و هستند کسانی که از این امتحان الهی پیروز بیرون می‌آیند در این زمان که دین حق و حقیقت درخطر است و تمام ملل جهان کمر به نابودی آن بسته‌اند و در این زمان که کشور اسلامی ایران مورد حمله دشمنان خدا قرارگرفته وظیفه شرعی خود دانستم که پای در چکمه کنم و دین خدا را یاری نمایم تا خدایم یاری دهد و نیز به ندای حسین(ع) رهبر دینم پاسخ دهم و در کربلای ایران جان بی‌قابل خود را نثار دین و راه حسین(ع) نمایم.
زیرا می‌دانم که مرگ با شرافت بهتر از زندگی با خواری و ذلت است ما که وارثیم راه را انتخاب کنیم پس راه انتخاب کردم. پدرم برادران و خواهران، مادرم امیدوارم بعد از من نگران نباشید و خدا را شکر کنید.
با درود به پیامبر اسلام و به علی به حسین و به تمام امامان(ع) و با سلام بر امام زمان(عج) و نائب برحقش امام خمینی خداحافظ و نگهدارتان باد.
سید عباس ابراهیمی


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از