حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/11 شمسی | 2024/09/01 میلادی
امام جمعه ازنا مطرح کرد:

اهمیت تقویت روحیه جهادی در جامعه

اهمیت تقویت روحیه جهادی در جامعه

امام جمعه ازنا گفت: تقویت روحیه جهادی، انقلابی، استکبارستیزی و خیرخواهی برای جامعه اسلامی بسیار مهم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین علی سپهوند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ازنا، با اشاره به لزوم بذل تمام و کمال محبت مسلمانان به جامعه اسلامی، اظهار داشت: بایستی قاطعیت و سرسختی خود را در مواجهه با کفار و بدخواهان دین و جامعه اسلامی به‌کار بگیریم.

وی با اشاره به اهمیت تقویت روحیه جهادی، انقلابی، استکبارستیزی و خیرخواهی برای جامعه اسلامی، افزود: از مهم‌ترین مصادیق تقوای اجتماعی، بدبین بودن به دشمن و اعتماد نکردن به چهره ظاهری دشمن برشمرد که بایستی در زندگی ما پیوسته جاری باشد.

امام جمعه ازنا ضمن گرامیداشت دهه آخر ماه صفر عنوان کرد: فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری در تذکر به دولت و مجلس عامل شکل‌گیری همگرایی مطلوب در انتخاب کابینه دولت است، البته این آغاز کار است و امروز با آغاز خدمتگزاری دولت کنونی بایستی الزامات دولت وفاق ملی بازخوانی شود.

وی تصریح کرد: سهم خواهی، تمامیت‌خواهی، جناح‌بازی، عدم توجه به کوخ‌نشینان، تغییر دستپاچه مدیران، ذبح عدالت و بی‌توجهی به فرامین امامین انقلاب در نگاه وفاق ملی محکوم است؛ لوازم وفاق ملی استفاده حداکثری از منابع ایران اسلامی در هر جناح و طیفی می‌باشد.

سپهوند گفت: شهید رئیسی عزیز طبق فرمایش رهبری کادرسازی خوبی در بدنه دولت با تعداد قابل‌توجهی از جوانان و نخبگان دوره‌دیده ایجاد کرد که ظرفیتی برای نظام محسوب می‌شوند لذا وفاق ملی باید به حفظ این منابع بی‌نظیر، تأثیرگذار و آموزش‌دیده پایبند باشد.

امام جمعه ازنا ضمن طلب حلالیت از مردم به جهت پایان خدمت به عنوان امام جمعه این شهر، افزود: به درگاه خداوند گواهی می‌دهم که در انجام وظایف محوله طبق فرمایشات قرآن، سعی ما بر ایجاد وحدت بود که به لطف خدا این وحدت تا به امروز در بین اقشار مختلف جامعه وجود دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از