حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
معاون شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان:

رویداد «ریورس پیچ صنایع غذایی» برگزار می‌شود

رویداد «ریورس پیچ صنایع غذایی» برگزار می‌شود

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: اولین رویداد «ریورس پیچ صنایع غذایی» با ارائه ۳۰ طرح فناورانه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان، فرشاد کوشکی اظهارداشت: توسعه فناوری در واحدهای صنعتی، بخش تحقیق و توسعه برای تمام سازمان‌هایی که قصد حضور فعال در بازارهای داخلی و خارجی را دارند لازم است که جهت رقابت در سطح داخلی و بین‌المللی بایستی به سمت بومی‌سازی، توسعه و ارتقاء دانش فنی در واحدهای صنعتی پیش برویم.

وی با اشاره به ضرورت ارتقاء کیفیت و تنوع محصول و رقابت‌پذیری در سطح واحدهای تولیدی، افزود: تنها مسیر این توسعه از طریق بیان نیازهای فناورانه واحدها به جامعه علمی و دانشگاهی و ارتباط مستقیم صنعت و فناوری از طریق برگزاری رویدادهای تقاضا محور همچون ریورس پیچ است.

 کوشکی از برگزاری رویداد ریورس پیچ (ارائه نیازهای فناورانه صنعت به شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و اساتید دانشگاه) در ماه جاری خبر داد و گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی در راستای حمایت از ارتقاء فناوری واحدهای صنعتی از قراردادهای رفع نیازهای فناورانه در این رویداد حمایت مالی و معنوی خواهد شد.

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان با اشاره به اینکه در عصرنوین عرضه تولیدات، تلاش واحدهای تولیدی به ارائه تولیداتی باکیفیت بالاتر برای به دست آوردن مشتری جدید و حفظ مشتری‌های قبلی در رقابت با سایر تولیدکنندگان فعالیت بیشتر آن‌ها در زمینه تحقیقات را به دنبال دارد، بیان کرد: صنایع همگام با حرکت سریع و رشد فناوری در جهان می‌توانند با موفقیت بیشتری، بهره‌وری و انعطاف را در مواجهه با دانش روز از خود نشان دهند .

وی خاطرنشان کرد: رویداد ریورس پیچ صنایع غذایی استان، بهمن‌ماه جاری با ارائه حدود ۳۰ نیاز فناورانه در چند بخش نیازهای کارخانجات کیک و کلوچه، مواد لبنی، قند و شکر، فرآورده‌های صبحانه و سایر صنایع به همت شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان و با همکاری فن بازار منطقه‌ای لرستان برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از