حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
امام جمعه موقت خرم‌آباد:

ایجاد تفرقه، هدف دشمن در جنگ ترکیبی بود

ایجاد تفرقه، هدف دشمن در جنگ ترکیبی بود

امام جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به اینکه ایجاد تفرقه هدف دشمن است، گفت: درایت رهبری و انسجام مردم جنگ ترکیبی و توطئه دشمن را در سال گذشته خنثی کرد.

بهروز شمسی‌فر در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به سالروز جنگ ترکیبی دشمن علیه کشور، اظهارداشت: سال گذشته دشمن جنگ شناختی را به راه انداخت که با امپراتوری رسانه‌ای در راستای غبارآلود کردن فضای جامعه و با صرف هزینه‌های کلان به میدان آمد و در واقع یک جنگ تمام عیار را به راه انداخت.

وی افزود: دشمن سعی کرد تا در بخش‌های مختلف بتواند اقداماتی انجام دهد از جمله اینکه در حوزه اقتصادی با تلاش برای جنگ اقتصادی، کاهش ارزش پول ملی، افزایش نرخ ارز، در حوزه فرهنگ نیز تاختن به ارزش‌ها مانند حجاب و در حوزه امنیتی هم تلاش برای ناامن کردن کشور را مد نظر داشت که در این راستا پروژه کشته‌سازی و حمایت از تروریست‌ها را در دستور کار خود قرار داد.

امام‌ جمعه موقت خرم‌آباد تصریح کرد: دشمن در اغتشاشات سال گذشته هماهنگ کردن معاندان نظام را انجام داد و بر ایجاد تفرقه و شکاف بین مردم و مسئولان تمرکز کرده بود و سعی می‌کرد تا با ایجاد یاس و ناامیدی در بین جوانان بتواند به اهداف شوم خود برسد.

حجت‌الاسلام شمسی‌فر بیان کرد: در جنگ ترکیبی سال گذشته دشمن برخی از سلبریتی‌ها را به صف کرده بود که به ارزش‌ها بی‌حرمتی کنند و از همه بخش‌ها این جنگ را مدیریت می کرد به‌طوری‌که اگر اغتشاشات سال گذشته در هر جای دیگر از دنیا اتفاق می‌افتاد، به نتیجه می‌رسید اما هیچگاه این توطئه‌ها در ایران قوی به نتیجه نخواهد رسید.

 وی با اشاره به شکست دشمن در فتنه سال گذشته گفت: علیرغم همه هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان در جنگ ترکیبی سال گذشته اما شکست سختی خوردند که دو مولفه مهم درایت رهبری در هدایت جامعه با آگاهی‌بخشی و همچنین انسجام ملت ایران سبب شد تا این فتنه خنثی شود.

امام جمعه موقت خرم‌آباد بیان کرد: عنایت پروردگار سبب شد تا مردم با آگاهی و بصیرتی که داشتند، فریب دروغ‌های دشمن را نخورند و دشمن به اهدافش نرسد، در واقع مردم به خوبی متوجه شدند که آنها دلسوز نیستند و فقط برای منافع خود دست به چنین فتنه‌هایی می‌زنند.

حجت‌الاسلام شمسی‌فر یادآورشد: امسال نیز دشمن تلاش کرد تا در مراسم سالگرد بتواند اقداماتی را انجام دهد اما پاسخی دریافت نکرد لذا هر زمانی که درایت رهبری و حضور مردم در صحنه باشد، نقشه دشمن نقش بر آب می‌شود و حضور و پشتیبانی مردم در همه صحنه‌ها سبب می‌شود تا انقلاب محکم‌تر از همیشه به مسیر خود ادامه دهد و به سمت قله‌های پیشرفت حرکت کند و با فتح این قله‌ها به اوج عزت برسد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از