حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام جمعه کوهدشت:

ایجاد راه کربلا در کوهدشت مطالبه مردم است

ایجاد راه کربلا در کوهدشت مطالبه مردم است

امام جمعه کوهدشت گفت: ایجاد راه کربلا در کوهدشت مطالبه مردم است، زیرا این شهرستان در مسیر جاده کربلا قرار دارد و بایستی مسئولان برای آن فکری کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کوهدشت اظهار داشت: بایستی همواره توجه کامل در پیشگاه خداوند متعال داشته باشیم و در مورد به‌جا آوردن اعمال، خود را کوچک بشماریم، گناه را نباید کوچک شمرد زیرا گاهی اوقات واکنش به گناهان سریع است،

وی افزود: عبودیت اظهار ذلت در برابر پروردگار متعال است، هر روز جمعه بایستی به یاد ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) باشیم.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اهمیت حضور در صحنه‌بودن مردم، عنوان کرد: امام راحل فرمود: کسانی که برای سرنوشت ملت و برای رضای خدا کارهایی انجام دهند اگر استقامت داشته باشند، حوادث آنان را نمی لرزاند.

وی ضمن گرامیداشت دهه کرامت تصریح کرد: انسان با شناخت اهل‌بیت(ع) و قدر ولایت آنان را دانستن، خداوند برای او همه خیرات را جمع خواهد نمود، جامعه شیعه بایستی اهل‌بیت(ع) را به‌خوبی بشناسد، افراط‌وتفریط در این راستا نباید داشته باشیم، یکی از کارهای بزرگ اهل‌بیت(ع) این است که حکومت تشکیل دهند.

طهماسبی ضمن گرامیداشت ولادت امام رضا(ع) گفت: مقام امامت یک امانت الهی است و مقامی منیع به شمار می‌رود، امام(ع) با رأی مردمی منصوب نمی‌شود؛ امام رضا(ع) دریایی از معارف الهی می‌باشد و باعث شد دنیای واقعی به دنیا معرفی شود.

امام‌ جمعه کوهدشت بیان کرد: سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر، روز ملی مقاومت است، ما خرمشهرهای فرهنگی و اقتصادی در پیش رو داریم، امروز کشور به کارهای جذاب فرهنگی و اجتماعی نیازمند است و نوبت دولتمردان و مسئولان فرهنگی و اقتصادی کشور است که تلاش وافری کنند، همان‌طوری که ما در میدان نظامی دشمن را ناکام کردیم بایستی در خرمشهر‌های اقتصادی و فرهنگی نیز فعال باشیم و پیروز میدان شویم.

وی گفت: شهرستان کوهدشت نیازمند کار و تلاش است، زحماتی که تا الآن کشیده شده است را نادیده نمی‌گیریم، چرا در زمینه آسفالت جاده نعل شکسته توفیقاتی نداشتیم، ایجاد راه کربلا در کوهدشت مطالبه مردم است، زیرا این شهرستان در مسیر جاده کربلا قرار دارد و بایستی مسئولان برای آن فکری کنند؛ صداوسیما در مورد این جاده گزارش بگیرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از