حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان:

ایستگاه پمپاژ جایدر پلدختر ۸۰ درصد پیشرفت دارد

ایستگاه پمپاژ جایدر پلدختر ۸۰ درصد پیشرفت دارد

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: ایستگاه پمپاژ و شبکه آبیاری زهکشی دشت جایدر پلدختر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای لرستان، داریوش حسن‌نژاد  اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف شرکت آب منطقه‌ای مطالعه، طراحی و اجرای پروژه‌های مختلف تامین آب شامل سدها، شبکه‌های آبیاری، زهکشی و انتقال آب، ساخت ایستگاه‌های پمپاژ و کانال‌های آبرسانی مطابق سیاست‌ها و برنامه‌ها و دستورالعمل‌های مصوب وزارت نیرو است.

وی افزود: در این راستا پروژه انتقال آب دشت جایدر شهرستان پلدختر با هدف تامین آب هزار و ۹۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی منطقه با طول ۹ هزار و ۷۳۰ متر در دست اجراست.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان عنوان کرد: ایستگاه پمپاژ و شبکه آبیاری زهکشی دشت جایدر دارای هفت الکترو پمپ هر کدام به قدرت ۳۵۵ کیلو وات بوده و ظرفیت خط انتقال آن ۲۹۵۰ لیتر بر ثانیه است.

وی با بیان اینکه این پروژه هم اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد تصریح کرد: اعتبار مصوب سال ۱۴۰۲ برای اجرای این طرح ۹۰۰ میلیارد تومان بوده و ۱۵۰ میلیارد تومان جهت تکمیل آن مورد نیاز است.

حسن‌نژاد خاطرشان کرد: در بخش ایستگاه‌های پمپاژ، این شرکت توانسته است با اقدامات و ‌پیگیری‌های مستمر، گام‌های موثری را برداشته به طوری‌که در حوزه اجرایی، ایستگاه‌های پمپاژ جایدر، واشیان و چم مهر در شهرستان پلدختر، ایستگاه پمپاژ فیض‌آباد الشتر و ایستگاه پمپاژ نیله خرم‌آباد، در دست ساخت و اجراست.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از