حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
معاون استاندار لرستان:

بازارچه‌های تنظیم بازار در شهرستان‌های لرستان برپا می‌شود

بازارچه‌های تنظیم بازار در شهرستان‌های لرستان برپا می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: بازارچه های تنظیم بازار ویژه بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان در تمامی شهرستان‌های لرستان برپا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، سیروس ابراهیمی امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان لرستان که با رویکرد تنظیم و ساماندهی بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان برگزار شد، اظهارداشت: بازارچه‌های تنظیم بازار از ۱۵ اسفندماه آغاز و تا زمانی که کشش بازار موجود باشد ادامه خواهند داشت، همچنین در زمان مذکور روستا بازارهایی در مرکز شهرهای استان از طرف تعاون روستایی برپا می‌شود.

وی تأمین، خرید و انتقال گوشت قرمز را از موارد مطرح شده در ستاد تنظیم بازار برشمرد و افزود: برای تأمین گوشت قرمز در این ایام تا ۳۰۰ تن مجوز لازم اخذ شده که به تدریج به بازار تزریق خواهد شد.

معاون استاندار لرستان در مورد وضعیت گندم استان نیز گفت: خوشبختانه از حیث گندم در استان مشکلی نداریم و در حال حاضر تا هشت ماه آینده ذخیره گندم و آرد استان را داریم.

وی تصریح کرد: وضعیت کالاهای تنظیم بازار استان در شرایط خوبی قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود مشکلی در تأمین این اقلام نخواهیم داشت.

رئیس ستاد تنظیم بازار استان لرستان به میزان بازرسی‌های انجام شده با رویکرد میزان موجودی و نظارت بر قیمت اجناس از ابتدای سال‌جاری تا کنون در استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۱۰۰ هزار بازرسی انجام شده که نشان‌دهنده تلاش وافر و جهادی متولیان امر در دستگاه‌های اجرایی از جمله جهاد کشاورزی و صمت است.

ابراهیمی بیان کرد: در مدت مذکور بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان جریمه متخلفان را داشته‌ایم که ماحصل این بازرسی‌های متعدد است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از