حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/07 شمسی | 2024/09/28 میلادی
مسئول بسیج زنان پلدختر:

بازارچه صنایع دستی در پلدختر راه‌اندازی شود

بازارچه صنایع دستی در پلدختر راه‌اندازی شود

مسئول بسیج زنان شهرستان پلدختر ضمن انتقاد از نبود بازارچه فروش در پلدختر گفت: ضرورت دارد بازارچه برای فروش محصولات بانوان ایجاد شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حُسنیه عباس‌زاده صبح امروز در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی و سلامت زنان و خانواده که در سالن شهید رئیسی فرمانداری پلدختر برگزار شد با بیان اینکه بیشترین دغدغه بانوان در شهرستان پلدختر نبود سلامت شغلی است اظهار داشت: حدود ۵۰۰ زن سرپرست خانوار تحت پوشش گروه‌های جهادی هستند که به صورت ماهانه کمک‌های معیشتی دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه نبود سلامت شغلی، سلامت روان بانوان را تحت تاثیر قرار می‌دهد افزود: همه دستگاه‌های اجرایی پای کار باشند و همکاری کنند تا شاهد حل مشکل اشتغال بانوان شهرستان باشیم.

مسئول بسیج زنان شهرستان پلدختر با اشاره به ضرورت ایجاد بازار فروش برای دست ساخته‌های بانوان پلدختر عنوان کرد: در صورت ایجاد بازار برای فروش محصولات و دست ساخته‌های بانوان، شاهد عزت نفس این قشر از جامعه هستیم.

وی با اشاره به اینکه بازارچه فروش محصولات در شهرستان پلدختر وجود ندارد بیان کرد: هشت پایگاه مقاومت در شهرستان پلدختر از ابتدای تابستان برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان کلاس‌های مختلفی برگزار کردند.

عباس‌زاده با اشاره به اینکه بیمارستان امام خمینی(ره) و برخی مدارس نمازخانه ندارند،گفت: باید فضای نمازخانه را برای دانش‌آموزان مهیا کرد تا به سمت نماز ترغیب شوند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از