حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/11 شمسی | 2024/09/01 میلادی
دادستان عمومی و انقلاب کوهدشت:

با کشت گیاه خشخاش به شدت برخورد می‌شود

با کشت گیاه خشخاش به شدت برخورد می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی کوهدشت گفت: با کشت گیاه خشخاش در کوهدشت به شدت برخورد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، افشین خسروی ظهر امروز در جلسه شورای اداری کوهدشت ضمن گرامیداشت شهادت اسماعیل هنیه و هم‌چنین فرارسیدن روز خبرنگار، اظهار داشت: اقدام اخیر رژیم موقت صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس محکوم است و پاسخ مناسب در این راستا نیز توسط مسئولان نظام به‌صورت قاطع داده خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم همکاری دستگاه‌های مختلف برای جلوگیری از کشت مواد مخدر در سطح اراضی کشاورزی کوهدشت، افزود: کشت گیاه مواد مخدر در شهرستان کوهدشت، ممنوع است و در این راستا با متخلفان برخورد قاطع قانونی را انجام خواهیم داد.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی کوهدشت با اشاره به اینکه خط کش ما قانون است، عنوان کرد: بایستی امکانات و دستگاه‌های شهرستان برای برخورد با متخلفان حوزه مواد مخدر بسیج شود و از همه ظرفیت‌های قانونی استفاده کرد.
وی با اشاره به اینکه بایستی همه نسبت به قانون تمکین کنند، تصریح کرد: کسی نباید در انجام امورات، جناحی و گروهی عمل کند، ما مشکل قانون نداریم، فقط بایستی کار را به‌صورت جدی انجام داد.

خسروی ضمن تشکر از مسئولان جهت خدمت‌رسانی به مردم، گفت: مدیران تا لحظه‌ای که مسئول هستند، خدمت صادقانه خود را بایستی ادامه دهند، درزمینهٔ اربعین حسینی همه ما رهرو صادقی در مسیر انقلاب و رهبری عزیز هستیم و در خدمت به زوار همه‌جانبه تلاش می‌کنیم، بایستی از این ظرفیت برای انعکاس فرهنگ کوهدشت و توسعه زیرساخت و جاده‌ها استفاده کرد  و با اقدامات فرهنگی برای انعکاس این مراسم تلاش کرد.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از