حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/31 شمسی | 2024/05/20 میلادی
فرازی از وصيت‌نامه شهيد «یوسفوند»؛

برای رضای خداوند گام بردارید

برای رضای خداوند گام بردارید

شهید «سبزه یوسفوند» در وصیت‌نامه خود نوشته است: این پیام من و سایر شهدا است که دل از این دنیای فانی و زودگذر بردارید و در جهت خشنودی خداوند گام بردارید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، شهید والامقام سبزه یوسفوند، در سال ۱۳۴۲ روستای رشنو از توابع شهرستان کوهدشت به دنیا آمدند و در خانواده‌ای زحمتکش و مذهبی دیده به جهان گشود و تحصیلات خود را در سطح چهارم دبیرستان با موفقیت گذراند و هم به والدینش در انجام کارهای کشاورزی کمک می‌کرد و هم مدت‌ها در سنگرهای دفاع مقدس با دشمن متجاوز دلاورانه به نبرد پرداخت و سرانجام در منطقه عملیاتی سلیمانیه در سن ۲۱ سالگی پرده‌های حجاب را درید و با پرواز سرخ خویش در کنار یار جا گرفت.

وصیت‌نامه شهید:

حمد و سپاس بیکران خداوند عزوجل که بر من منت نهاده است و راه رستگاری و صراط مستقیم را به من نشان داد که از گمراهی و ذلت نجات یابم.

خدایا آمدنم به‌سوی جبهه‌ها جهت رضای تو و پیوستن به یاران صدیق مهدی(عج) است و می‌آیم تا شاید با فدا ساختن جانم گام مثبتی را در جهت نزدیکی به تو بردارم وای مردم وای تمام کسانی که ندای مرا می‌شنوید، بدانید که این راه را خود انتخاب کرده‌ام زیرا رستگاری و صراط مستقیم است و رفتن من به جبهه از روی هوا و هوس نیست می‌روم که تداوم‌دهنده خط سرخ خونین شهدا باشم.

ای امت روانه میدان نبرد شوید و بیاید از نزدیک خلوص نیت و از خودگذشتگی و ایثار رزمندگان را مشاهده کنید، شما هم در پشت جبهه تداوم‌دهنده راه آنان باشید و این پیام من و سایر شهدا است که نکند امام عزیز را تنها بگذارید که تنها گذاشتن امام تنها گذاشتن اسلام است، دل از این دنیای فانی و زودگذر بردارید و در جهت خشنودی خداوند گام بردارید.

اما چند سخنی دارم با پدر و مادرم؛ می‌دانم که زحمت‌ها برایم کشیدید و شب نخوابی‌هایی کرده‌اید و اما من می‌روم و تا مرگ زیبای شهادت را در بر گیرم و تا نکند در رختخواب ذلت بمیرم و مرگ به سراغم آید می‌دانم که داغ جوان از دست دادن چقدر سخت است اما لحظه‌ای به خود تسلی دهید و که آیا من از عباس و قاسم بهتر نیستم و حالا تنها سعادت دنیا و رخت خود را در راه می‌بینم و خیلی سنگین است و افسوس که نمی‌توانستم در کنار شما باشم و زحمات شما را جبران کنم و مادرم شیرت را حلالم کن و که فردا در پیشگاه خداوند سربلند و روسفید باشم.

از مرگ من و فقدان من به خود ناراحتی راه ندهید و خوشحال باشید که خداوند به شما این‌چنین لطفی نموده که جز خانواده شهدا باشید.

به قول امام امت چشم‌وچراغ این ملتید و در پایان از دوستان و آشنایان خود می‌خواهم که مرا مورد عفو قرار بدهند، که همگی شما مرا حلال کنید و چند تا دعا: خدایا به امام عزیزمان طول عمر عنایت بفرما؛ پروردگارا رزمندگان اسلام را به پیروزی نهایی برسان و شهدای اسلام و انقلاب و جنگ تحمیلی را با شهدای صدر اسلام و محشور بگردان و بار الها خدمتگزاران به‌سلامت محفوظ و به خانواده‌های شهدا صبر و عاجل عنایت بفرما؛ خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی(ره) را نگهدار.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از