حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
فرازی از وصيت‌نامه شهيد «یارمحمدی»؛

مساجد را خالی نگذارید

مساجد را خالی نگذارید

شهید «صادق یارمحمدی» در وصیت‌نامه خود نوشته است: سنگرهای پشت جبهه‌ها، مساجد را خالی نگذارند و خواهران عزیز شما را به حفظ حجاب خود، مشت محکمی را بر دهان استعمارگران شرق و غرب بزنید حامی رهبر و نگهبان خون شهیدان باشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، شهید صادق یارمحمدی در سال ۱۳۴۵ در روستای برآفتاب از توابع کوهدشت لرستان دیده به جهان گشود. تحصیلات ابتدایی را در زادگاه خود به پایان رساند و جهت ادامه تحصیل به شهرستان کوهدشت عزیمت نمود و با شروع جنگ تحمیلی رهسپار جبهه‌های نبرد شد.

در سال ۶۳ به عضویت سپاه پاسداران در آمد و به انجام خدمت صادقانه همت گمارد. شهید با برگزاری کلاس‌های آموزشی ش. م. ر نسبت به افزایش ضریب آگاهی پرسنل سپاه و بسیج فعالیت داشت و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته پزشکی نیز ادامه می‌داد تا اینکه در تاریخ ۶/۵/۶۷ در منطقه اسالم آباد غرب در عملیات پیروزمندانه مرصاد بر اقر اصابت گلوله خمپاره به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در گلزار شهدای کوهدشت به خاک سپرده شد.

 

وصیت‌نامه شهید:

بسم االله رحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبّهِم یُرزَقونَ

هرگز مپندارید آن‌هایی که در راه خدا کشته‌شده‌اند، می‌میرند بلکه زنده‌اند و در نزد خدا روزی می‌خورند.

با سالم و درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ه) و با سالم به شهیدان به خون خفته از صدر اسلام تاکنون که با خون خود درخت نونهال اسلام را آبیاری کرده‌اند.

من در حالی این وصیت‌نامه را می‌نویسم که ساعت ۲:۴۰ بعدازظهر پنجشنبه و خمپاره‌ها و توپ رژیم بعث بر روی سنگرها می‌ریزد و رزمندگان بدون هیچ ترس و واهمه‌ای در حال دعا خواندن و عده‌ای در حال نگهبانی دادن می‌باشند و در وهله اول وصیت من به تمام ملت شهیدپرور ایران این است که رهرو خط امام باشند و تمتم فرموده‌های امام را با جان‌ودل گوش اجرا نمایند.

سنگرهای پشت جبهه‌ها، مساجد را خالی نگذارند و خواهران عزیز شما را به حفظ حجاب خود، مشت محکمی را بر دهان استعمارگران شرق و غرب بزنید حامی رهبر و نگهبان خون شهیدان باشید. شهیدانی که از همه‌چیز خود گذشتند و فقط به فکر پیروزی خون بر شمشیر بودند که یاد امام حسین(ع) سالار شهیدان را زنده نگه دارند و رهرو راه آن باشند آزادگی را بر اسارت و ذلت ترجیح دادند ایثار و فداکاری کردند و تمام چیزها را در گرو رسیدن به معشوق می‌دیدند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از