حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/11 شمسی | 2024/09/01 میلادی
استاندار لرستان تاکید کرد:

برخورد با متخلفان ساخت وساز در زمین‌های ممنوعه

برخورد با متخلفان ساخت وساز در زمین‌های ممنوعه

استاندار لرستان گفت: مسئولان با متخلفان ساخت و ساز چه در زمین‌های ممنوعه و چه در زمین‌هایی که بدون مجوز و پروانه ساخت و ساز را انجام داده‌اند، برخورد کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، ابوطالب شفقت امشب در نشست کارگروه امور زیربنایی استان لرستان که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: در جلسه امروز که بیش از سه ساعت طول کشید ۱۳ پرونده در حوزه‌های اقتصادی، سرمایه‌گذاری، گردشگری و بوم‌گردی مطرح شد.

وی افزود: به معاونت عمرانی، مسکن شهرسازی، شهرداران، دهیاران و دیگر مسئولان تأکید شده که هرچه سریعتر تا دو ماه آینده محدوده‌هایی را که نیاز به مجوز کمیسیون زیربنایی دولت است، تعیین تکلیف کنند.

استاندار لرستان تصریح کرد: به طور جدی گفته شده که دهیار، بخشدار، فرماندار، مدیران و شهردار همه مسئول هستند با متخلفان ساخت و ساز چه در زمین‌های ممنوعه و چه در زمین‌هایی که بدون مجوز و پروانه ساخت و ساز را انجام داده‌اند، برخورد کنند.

وی بیان کرد: اجازه نمی‌دهیم زمینی غیرقانونی ساخته شود و در شهر ساخت و ساز غیر قانونی، بدون مجوز و پروانه صورت بگیرد در این راستا شهرداران موظفند طبق قانون اعمال مدیریت کنند.

شفقت عنوان کرد: در شهر و روستا زمین کشاورزی حق تغییر کاربری ندارد مگر اینکه این کار در چارچوب مقررات انجام شود.

استاندار لرستان گفت: دستگاه‌های اجرایی را موظف کردیم که در پاسخگویی به کمیسیون ماده ۵ و کمیسیون زیربنایی سرعت عمل داشته باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از