حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان:

برق ۸۰ اداره پُرمصرف قطع شد

برق ۸۰ اداره پُرمصرف قطع شد

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: برق ۸۰ اداره پُرمصرف به دلیل عدم صرفه‌جویی در تابستان قطع شد.

مهران امیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: در حال حاضر میزان مصرف برق در استان لرستان نسبت به سال گذشته در همین روز، بیش از ۱۰ درصد افزایش یافته به طوری که میزان مصرف هم‌اکنون ۵۷۸ مگاوات است که سال گذشته در چنین روزی ۵۲۴ مگاوات بوده است.


وی با اشاره به ضرورت صرفه‌جویی در مصرف برق، افزود: با توجه به افزایش دما در این روزهای گرم تابستان لازم است که همه مشترکان اعم از تجاری و خانگی نسبت به صرفه‌جویی برق اهتمام بیشتری داشته باشند تا تابستان بدون خاموشی سپری شود.


مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان تصریح کرد: هر ساله حدود ۳۰ هزار مشترک جدید به شبکه برق اضافه می‌شود که با رعایت چند نکته ساده می‌توان در مصرف برق صرفه‌جویی کرد و مهم‌ترین نکات این است که از وسایل برقی پُرمصرف در ساعات اوج مصرف استفاده نشود.


امیری از قطع برق ۸۰ اداره پُرمصرف خبر داد و گفت: به همه ادارات اعلام شده که صرفه‌جویی در مصرف برق را هم در صبح و هم عصر در دستور کار داشته باشند و در صورت بیتوجهی به این صرفه‌جویی، با قطع برق همراه می‌شوند که تاکنون برق ۸۰ اداره قطع شده است.


وی بیان کرد: با توجه به گرم شدن هوا طی روزهای اخیر و افزایش مصرف برق، ساعات کاری ادارات هم کاهش پیدا کرده که ضروری است همگی تلاش داشته باشند تا صرفه‌جویی در همه موارد در دستور کار باشد و از دور کُند کولر آبی استفاده کنند و در صورتی که از کولر گازی استفاده می‌کنند حتماً دمای آن را تنظیم نمایند.


مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان خاطر نشان کرد: مشترکانی که امسال صرفه‌جویی در مصرف برق را مد نظر داشته باشند، مشمول مشوق‌هایی که می‌شوند که البته این برنامه در سال گذشته هم اجرا شد.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از