حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام جمعه کوهدشت:

برنامه ۵ ساله هفتم توسعه پیاده‌سازی شود

برنامه ۵ ساله هفتم توسعه پیاده‌سازی شود

امام جمعه کوهدشت گفت: برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه بایستی پیاده‌سازی شود، مردم منتظر هستند کابینه‌ای متناسب با خدمت به مردم شکل بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت، اظهار داشت: اگر انتقادپذیر و نصیحت‌پذیر باشیم موجب پیشرفت خواهد شد، البته نصیحت و خیرخواهی بایستی از سر اخلاص و دلسوزی باشد و دارای اهداف دنیوی نباشد، اگر مطلب و پیشنهادی خوبی وجود دارد آن را باید ارائه داد.

وی با اشاره به بخشی از بیانات حضرت امیرالمؤمنین(ع) در نهج‌البلاغه خطاب به مالک اشتر، افزود: وظیفه حاکم اسلامی این است که به نیازمندی‌های بینوایان و مستضعفان رسیدگی کند و در میان این طبقه برود؛ بایستی پاسدار حقی باشیم که خداوند متعال آن حق را برای این طبقه قائل شده است.

امام جمعه کوهدشت ضمن گرامیداشت سالروز نخستین اقامه نماز جمعه کشور، عنوان کرد: اسلام این‌طور است که اجتماعاتش سیاسی است درحالی‌که عبادت نیز می‌باشد.

وی تصریح کرد: ماهیت انتخابات یک نوع رقابت است، اگر رقابتی نباشد، انتخابات شکل نمی‌گیرد، تمام دنیا یک منافع ملی دارند، امروز نباید هیچ گروهی از چهارچوب منافع ملی خارج شود، اگر اختلافات به پس از انتخابات نیز کشیده شود قابل جبران نیست، در سال ۸۸، کشور دچار تفرقه شد، الآن بایستی مراقبت کنیم.

طهماسبی گفت: طی ۵۰ روز دو انتخابات مهم برگزار شد، الحمدالله مشارکت بالا رفت و موجب امیدواری شد، انتقال قدرت بایستی از دولت قبلی به دولت بعدی به‌صورت متین صورت گیرد که در حال انجام است، مرحله دوم انتخابات نیز بسیار باشکوه بود.

امام جمعه کوهدشت گفت: قدرتی که در اختیار ریاست جمهوری قرار می‌گیرد برای خدمت‌گزاری به مردم است و یک امانت از طرف مردم به شمار می‌رود؛ تبعیض در خدمت‌رسانی در دولت جدید خطرناک است، امروز اتحاد و تعامل بر سر اصول انقلاب بسیار مهم است.

وی گفت: برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه بایستی پیاده‌سازی شود، برقراری عدالت، کنترل نقدینگی، پیشرفت علمی، ثبات در سطح قیمت‌ها و... ازجمله این برنامه‌ها است، مردم منتظر هستند کابینه‌ای متناسب با خدمت به مردم شکل بگیرد؛ الآن بایستی وحدت باشد، هیچ‌کس حق تضعیف ندارد.

طهماسبی با اشاره گفت: آمریکا و ترامپ در قضیه حادثه اخیر خود، در حال مظلوم‌نمایی هستند که افکار جهانی نسل‌کشی در غزه را به فراموشی بسپارند وگرنه این خبیث گوشش خراش کوچکی برداشته است.

امام جمعه کوهدشت گفت: مرحوم کربلایی محمد یگانه سال‌ها در مسجد صاحب‌الزمان(عج) کوهدشت خدمت کردند، یاد و خاطره ایشان را گرامی می‌داریم که به‌تازگی به رحمت خدا رفتند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از