حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام(ره) خبر داد:

برگزاری پویش احسان دانش در مناطق محروم لرستان

برگزاری پویش احسان دانش در مناطق محروم لرستان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان گفت: پویش احسان دانش با هدف دسترسی دانش‌آموزان مناطق حاشیه‌ای و روستایی در قالب کاربرگ های آموزشی برگزاری می‌گردد.

به گزارش سفیرافلاک، مجید طائف با اشاره به اجرای پویش احسان دانش در لرستان، اظهارداشت: این پویش با هدف دسترسی دانش‌آموزان پایه اول تا ششم مقطع دبستان در مناطق حاشیه‌ای کم برخوردار روستایی در قالب کاربرگ‌های آموزشی برگزاری می‌گردد. 

وی خاطرنشان کرد: شناسایی دانش‌آموزان گروه هدف با محوریت گروه‌های مردمی فعال در حوزه آموزشی صورت می‌گیرد. 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمام امام(ره) لرستان با بیان اینکه پویش احسان دانش در سطح ۴ هزار دانش آموز برگزار می‌شود، افزود: همچنین این پویش با همراهی و همکاری معاونت ابتدایی سازمان آموزش و پرورش و با محوریت قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان در سطح ۱۲ شهرستان انجام می‌شود.  

طائف بیان داشت: کاربرگ‌های تحویلی به صورت برنامه هفتگی در اختیار دانش آموزان قرار گرفته و در پایان روند پیشرفت تحصیلی مورد پایش و ارزیابی و در برنامه‌های آتی مدنظر قرار می‌گیرد.

 وی با اشاره به انجام رزمایش مشق احسان با توزیع ۵ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند در مناطق حاشیه‌ای شهرها و مناطق کم‌برخوردار استان، گفت: همچنین رزمایش راه ابریشم با هدف تقویت دانش‌آموزان رشته‌های تجربی و ریاضی جهت آمادگی کنکور به تعداد هزار نفر بسته‌های آموزشی به ارزش ۱۰ میلیون و در مجموع ۱۰ میلیارد تومان، بصورت مجازی توسط مشاوران مرکز و استان برگزار گردید.

انتهای خبر/

منبع: فارس

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از