حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/07 شمسی | 2024/09/28 میلادی
بمباران صهیونیست‌ها در لبنان جنایت جنگی است
تحلیلگر مسائل سیاسی:

بمباران صهیونیست‌ها در لبنان جنایت جنگی است

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: رژیم منحوس صهیونیستی با بمباران منطقه ضاحیه لبنان افراد زیادی را به شهادت رساند و طبق قوانین بین‌المللی اقدام علیه تعداد بسیاری از افراد غیرنظامی، جنایت جنگی است.

حجت‌الاسلام علی صادقی در گفتگو با خبرنگار «سفیرافلاک»، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان، اظهار داشت: رژیم منحوس صهیونیستی بارها منطقه ضاحیه لبنان را با هدف ترور سید حسن نصرالله بمباران کرده و افراد زیادی را طی این بمباران‌ها به شهادت رسانده است.

وی افزود: یکی از خبرگزاری‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرده این عملیات برنامه‌ریزی شده بوده و نتانیاهو از مقر سازمان ملل فرماندهی این عملیات را برعهده داشته است.

تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد: یک نسل‌کشی وحشتناکی در لبنان رخ داد و برای اولین‌بار است که حملات سهمگین و وحشتناک به صورت یک طرفه از طرف رژیم صهیونیستی بر سر مردم لبنان وارد می‌شود.

وی بیان کرد: طبق قوانین بین‌المللی اقدام علیه تعداد بسیاری از افراد غیرنظامی، جنایت جنگی است اما متأسفانه به دلیل نفوذ صهیونیست و یهودیان طرفدار این رژیم منحوس در کشورهای مختلف و مراکز حساس تصمیم‌گیری در سطح بین‌الملل اجازه نمی‌دهند نتانیاهو به عنوان یک جنایتکار دستگیر و محاکمه شود.

صادقی عنوان کرد: آمریکا از حمله به لبنان مطلع بود و از آن حمایت کرد تا زمانی که آمریکا پرچمدار حقوق بشر و مسئول مدیریت سازمان ملل باشد این ماجرا ادامه دارد.

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: چهره رژیم صهیونیستی نسبت به گذشته برای مردم و کشورهای جهان شفاف‌تر شده است و مردم نسبت به این رژیم آگاه‌تر شده‌اند هرچقدر رژیم صهیونیستی این جنایت‌ها را انجام می‌دهد دستش در میدان استدلال خالی می‌شود و استدلال‌های آن‌ها پذیرفته نیست.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از