حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی

بهره‌برداری گاز شهر شول‌آباد و ۴۳ روستای الیگودرز

بهره‌برداری گاز شهر شول‌آباد و ۴۳ روستای الیگودرز

فاز نخست گازرسانی به بخش ززوماهرو الیگودرز که شامل شهر شول‌آباد و ۴۳ نقطه جمعیتی دیگر است، به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش سفیرافلاک، پس از اخذ اعتبار مورد نیاز گازرسانی به شهر شول‌آباد الیگودرز و ۴۳ نقطه جمعیتی دیگر بخش ززوماهرو، عملیات اجرایی آن در خردادماه سال ۱۳۹۸ با حضور مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد و اکنون این پروژه گازرسانی در مرحله پایانی است.

فاز نخست گازرسانی به بخش محروم و صعب‌العبور ززوماهرو الیگودرز که شامل شهر شول‌آباد و ۴۳ نقطه جمعیتی دیگر می‌شود به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

تسریع در تکمیل گازرسانی به شهر و روستاهای محور شول‌آباد و همچنین آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به شهر و روستاهای محور تیتکان بزنوید جزء مصوبات سفر رئیس جمهور به استان لرستان قرار گرفت که با پیگیری‌های انجام شده، عملیات گازرسانی به بخش ذلقی از دیگر مناطق محروم و صعب‌العبور شهرستان الیگودرز وارد فاز اجرایی شده و تاکنون بیش از ۴۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

برای گازرسانی به بخش ززوماهرو، ۴۲ کیلومتر خط تغذیه فلزی هشت اینچ، ۱۱۰ کیلومتر شبکه پلی‌اتیلن در سایزهای مختلف و شش ایستگاه تقلیل فشار گاز اجرا شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از