حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
سفیرافلاک گزارش می‌دهد؛

بینش سیاسی رای اولی‌ها برای مشارکت در انتخابات

بینش سیاسی رای اولی‌ها برای مشارکت در انتخابات

رای اولی‌های لرستانی برای مشارکت در انتخابات با بینش سیاسی و آگاهی کامل آماده حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، ملت ایران در هر جای این کشور خود را برای حضور پرشور در انتخابات هشتم تیرماه آماده کرده‌اند تا در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بتوانند از میان ۶ نامزد انتخاباتی، فردی اصلح و در تراز انقلاب که بتواند راه شهید رئیسی را ادامه دهد، انتخاب نمایند.


انتخابات تجدید میثاق با امامین انقلاب و در واقع ادامه راه شهدایی است که برای امنیت این کشور جان خود را تقدیم کردند و امروز وظیفه هر ایرانی این است که در انتخابات شرکت نماید و با هر رای خود، به دشمنان بگویند که پشتیبان ولایت فقیه و نظام هستند و همیشه در صحنه حضور دارند.


این روزها دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم هستند و تلاش دارند تا با القاء یاس بتوانند حضور در انتخابات را کمرنگ نمایند اما ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون در همه صحنه‌ها با حضور خود نشان داده‌اند که ترفندها و توطئه‌های دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات اثری ندارد.


در میان افرادی که خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری آماده کرده‌اند، رای اولی‌ها شور و شوق خاصی دارند چرا که نخستین مشارکت سیاسی خود را تجربه خواهند کرد از همین رو جنب و جوش زیادی در میان رای اولی‌ها مشاهده می‌شود که بتوانند در هشتم تیرماه حضور مقتدرانه خود را به رخ دنیا بکشند.

بینش سیاسی رای اولی‌ها برای مشارکت در انتخابات

رویش‌های انقلاب آماده حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری 

 

سپیده میرزایی یکی از رای اولی‌های لرستانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: رای اولی‌ها در واقع اولین انتخاب سیاسی خود را تجربه می‌کنند و به عنوان آینده‌سازان این کشور می‌توانند با حضور در انتخابات و البته انتخاب اصلح، نقش خود را به عنوان یک رای اولی به خوبی نشان دهند.


وی افزود: ما به عنوان یک رای اولی در انتخابات شرکت می‌کنیم و همه توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمن را برای کمرنگ کردن حضور ملت در انتخابات از بین خواهیم برد و به همه دنیا نشان می‌دهیم که ما رای اولی‌ها گوش به فرمان رهبری هستیم و با مشارکت در انتخابات بر عزت و سربلندی کشورمان خواهیم افزود.


رای اولی لرستانی تصریح کرد: گاهی ممکن است فرد بگوید یک رای هیچ تاثیری در انتخابات ندارد اما تک‌تک آراء در کنار هم اثرگذار است پس مشارکت در انتخابات به معنی پشتیبانی از نظام است و نشان می‌دهیم که سرنوشت کشور برایمان مهم است و خودمان برای این سرنوشت تصمیم‌گیری می‌کنیم.


میرزایی با اشاره به انتخاب اصلح، گفت: رئیس‌جمهور اصلح یعنی کسی مانند شهید آیت‌الله رئیسی که به همه بخش‌ها توجه داشته باشد، این شهید بزرگوار در عرصه‌های مختلف تلاش می‌کرد و به جوانان هم نگاه ویژه‌ای داشت پس ما هم به عنوان رای اولی تلاش داریم تا در این دوره از انتخابات به کسی که گفتمان و تفکرش به شهید رئیسی نزدیک است رای دهیم تا مسیر خدمت ادامه داشته باشد.


وی خاطر نشان کرد: ما به عنوان نسل جوان این کشور، به آینده امیدوار هستیم، خودمان با تکیه بر توانایی‌هایی که داریم در مسیر پیشرفت کشور قدم برمی‌داریم و با انتخاب رئیس‌جمهور اصلح، سعی می‌کنیم ایران عزیز را روز به روز قوی‌تر کنیم.

بینش سیاسی رای اولی‌ها برای مشارکت در انتخابات

با حضورمان نشان می‌دهیم انقلاب را دوست داریم

 

پویان نادری یکی دیگر از رای اولی‌های لرستانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» اظهارداشت: ما رای اولی‌ها با حضور در انتخابات نشان می‌دهیم که انقلاب و نظام را دوست داریم و مانند شهدایی که جانشان را برای کشور تقدیم کردند، ما هم به رسالتی که بر عهده داریم به خوبی عمل می‌کنیم.


وی افزود: حضور پرشور در انتخابات در واقع رای به اقتدار و عزت نظام است و ما رای اولی‌ها به همراه خانواده و دوستان با حضورمان حماسه‌ای بی‌نظیر خلق خواهیم کرد و با رای‌های خود، خط بطلانی بر توطئه‌های دشمن می‌کشیم.


رای اولی لرستانی تصریح کرد: امروز ایران قوی روز به روز سربلندتر به راه خود ادامه می‌دهد و باید تلاش کنیم تا یک رئیس‌جمهور اصلح و کسی که گفتمانش به گفتمان انقلاب نزدیک است را انتخاب کنیم تا ایران بر بلندای قله‌های اقتدار قرار گیرد.


نادری با اشاره به انتخاب اصلح و کسی که ادامه دهنده مسیر شهید خدمت باشد، عنوان کرد: شهید رئیسی رئیس‌جمهوری با اخلاق، مردمی و آشنا به مسائل داخلی و بین‌المللی بود و برای گسترش و ارائه خدمت تلاش می‌کرد تا همه استان‌ها را سرکشی نماید و پای درد دل مردم بنشیند تا مشکلات را برطرف نماید پس امروز ما به عنوان نسل جوان وظیفه داریم که کارنامه نامزدهای انتخاباتی را به دقت بررسی کنیم و به کسی رای دهیم که رفتار و عملش مانند شهید رئیسی باشد.


وی خاطر نشان کرد: ما رای اولی‌ها شور و نشاط خود را در روز جمعه و در پای صندوق‌های رای به نمایش خواهیم گذاشت و مردم سالاری دینی را که امروز به الگویی برای بسیاری از کشورها تبدیل شده است را نشان می‌دهیم.

بینش سیاسی رای اولی‌ها برای مشارکت در انتخابات

مشارکت ۲۰ هزار رای اولی در انتخابات


یونس بهاروند سرپرست آموزش و پرورش لرستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» اظهارداشت: حضور در انتخابات به معنی مشارکت در سرنوشت کشور است و باید کسی انتخاب شود که بتواند برای پیشبرد اهداف نقش خود را به خوبی ایفا نماید.


وی افزود: رای اولی‌ها در این انتخابات اولین مشارکت سیاسی خود را تجربه می‌کنند و با حضور خود نشان می‌دهند که مسئولیت‌پذیری فقط فردی نیست بلکه با حضور در انتخابات نشان می‌دهند که در قبال اجتماع هم مسئولیت‌پذیر هستند و می‌تواند در سرنوشت کشور سهیم باشند.


سرپرست آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: رای اولی‌ها با حضور در انتخابات جایگاه اجتماعی خود را بهتر می‌شناسند و با اعتماد به نفس می‌توانند برای آینده‌ای روشن گام بردارند.


بهاروند با اشاره به انتخاب اصلح گفت: علاوه بر حضور در انتخابات باید انتخاب اصلح را مد نظر داشت و با توجه به اینکه در طول سه سال دولت شهید رئیسی شاهد خدمات در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه آموزشی و مدرسه‌سازی بودیم، کسی را انتخاب کنیم که بتواند در این مسیر خدمت نماید.


وی خاطر نشان کرد: برای این دوره از انتخابات در استان لرستان ۲۰ هزار و ۷۶۰ رای اولی مشارکت خواهند داشت و برای اولین بار در سرنوشت کشور مشارکت می‌کنند.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از