حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
امام‌جمعه بروجرد مطرح کرد:

بی‌تفاوتی مسئولان برای رفع مشکل نساجی بروجرد

بی‌تفاوتی مسئولان برای رفع مشکل نساجی بروجرد

امام‌جمعه بروجرد با تأکید بر بررسی مشکل نساجی بروجرد، گفت: مسئولان استانی نسبت به مشکلات نساجی بروجرد بی‌تفاوت هستند و لازم است که برای حل مشکل از مسئولان کشوری کمک بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بروجرد با اشاره به سالروز وفات مادر حضرت عباس(ع) اظهارداشت: حضرت ام‌البنین(س) یکی از بانوانی بود که توانست فرزندی رشید مانند قمربنی‌هاشم(ع) را تربیت نمایند که در حادثه کربلا اوج جان‌فشانی و ایثار را نشان داد.

وی افزود: این روز به نام روز مادران شهدا نامگذاری شده چراکه مادران شهدا و جانبازان با تأسی از مادر حضرت عباس(ع) توانستند فرزندان خود را تربیت و راهی میدان‌های نبرد با دشمن نمایند و با صبری زینبی ایستادند تا به پیروزی رسیدند.

امام‌جمعه بروجرد با اشاره به خدمات دولت سیزدهم، عنوان کرد: آیت‌الله رئیسی کارهای بسیار بزرگی در حوزه‌های مختلف انجام می‌دهد و با مدیریت جهادی گام‌های بزرگی برای رفع مشکلات برداشته لذا می‌طلبد در راستای رفع مشکل گرانی و تورم نیز اقداماتی صورت گیرد.

وی با تأکید بر بررسی مشکل نساجی بروجرد، تصریح کرد: از مسئولان انتظار می‌رود برای رفع مشکل نساجی اقدام کنند و اگر این مشکل به گوش رئیس‌جمهور برسد قطعاً اقدام خاصی انجام خواهد داد تا مشکل برطرف گردد اما مسئولان استانی نسبت به این موضوع بی‌تفاوت هستند و لازم است که برای حل مشکل از مسئولان کشوری کمک بگیرند.

حسینی با اشاره به حادثه تروریستی و شهادت تعدادی از نیروهای انتظامی گفت: دشمن با ترور و حادثه تروریستی به اهداف خود نخواهد رسید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از