حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
مدیرعامل شرکت گاز لرستان:

تامین پایدار گاز برای عبور از فصل سرما

تامین پایدار گاز برای عبور از فصل سرما

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با اشاره به تامین پایدار گاز لرستان برای عبور از فصل سرما، گفت: شهروندان صرفه‌جویی در مصرف گاز را فراموش نکنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان لرستان، کرم گودرزی اظهارداشت: با توجه به عدم موازنه تولید و مصرف گاز طبیعی و اینکه بیش از ۷۰ درصد سبد انرژی را گاز تشکیل می‌دهد باید راهبردها و اقدامات ویژه‌ای در این زمینه برای عبور از فصل سرما و تامین رفاه هم استانی‌ها به کار بگیریم.

 وی با بیان اینکه برای تامین گاز پایدار مردم نیاز به همکاری و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی و نظارتی دارد، افزود: بحث صرفه‌جویی در مصرف انرژی از خود دولت شروع شده و با ابلاغ بخشنامه‌ها به سازمان‌های دولتی مبنی بر رعایت دمای رفاه  ۱۸ تا ۲۱ درجه، روشن نمودن تجهیزات گرمایشی یک ساعت قبل از شروع به کار و خاموش نمودن آنها یک ساعت قبل از پایان کار، خاموش بودن این تجهیزات در روزهای تعطیل و قطع گاز مشترکین پرمصرف پیش‌قدم بوده است.

 مدیر عامل شرکت گاز لرستان گفت: شرکت گاز استان لرستان در کنار تأمین گاز ایمن و پایدار و گازرسانی به اقصی نقاط استان، از مشترکین درخواست دارد ضمن رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز نسبت به مصرف بهینه و صرفه‌جویی با اقداماتی نظیر استفاده از تجهیزات گاز سوز استاندارد، استفاده از پنجره‌های دو جداره، نصب پرده‌های ضخیم و همچنین پوشیدن لباس مناسب فصل سرما در منازل این شرکت را در تامین گاز همراهی نمایند تا همه مردم از این نعمت خدادادی بهره‌مند باشند.

گودرزی بیان کرد: مشترکین گاز اگر در بازه زمانی ۱۶ آذرماه تا ۱۵ اسفند حداقل ۲۰ تا ۳۵ درصد در مصرف گاز طبیعی نسبت به دوره مشابه سال قبل صرفه‌جویی کنند نه‌ تنها هزینه‌ای بابت گاز پرداخت نخواهند کرد، بلکه مبلغی نیز به عنوان پاداش صرفه‌جویی دریافت می‌کنند و در قبض خود مشاهده خواهند کرد.

 وی خاطرنشان کرد: شرکت گاز لرستان هم اکنون به ۶۱۵ هزار و ۴۲۶ مشترک خدمات ارائه می‌دهد که امید است با تدابیر اندیشیده شده و همکاری مشترکین عزیز در مصرف بهینه گاز طبیعی از فصل سرما با موفقیت عبور نماییم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از